Jeppe Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Har hatt et lite "run-in" med politiet :fuckme2: Solgte Corradoen min for en stund tilbake, og har den siste tiden kjørt mc. Nærmere bestemt en Ducati Superbike. Sier jo seg selv at lappen er vekk. Kjørte fra de uten å vite det var politi, men de hadde meg på film gitt... 27 måneder uten lapp. (og lage noen paller da) Og det var en SNILL måling altså. Men for å se positivt på det så har jeg planer om å begynne et skikkelig prosjekt med en ny corrado nå. Har derfor noen raske spørsmål. -Om man importerer en bil fra tyskland som man ikke setter skilter på, hva må man ut med av avgifter? -Og om det blir en g60 det faller på, hvordan er det å bytte til en vr6 motor og montere turbo? G60 frister ikke lenger så må bli vr6. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Har hatt et lite "run-in" med politiet :fuckme2: Solgte Corradoen min for en stund tilbake, og har den siste tiden kjørt mc. Nærmere bestemt en Ducati Superbike. Sier jo seg selv at lappen er vekk. Kjørte fra de, men de hadde meg på film gitt... 27 måneder uten lapp. (og lage noen paller da) Og det var en SNILL måling altså. Men for å se positivt på det så har jeg planer om å begynne et skikkelig prosjekt med en ny corrado nå. Har derfor noen raske spørsmål. Så de fant deg senere? -Om man importerer en bil fra tyskland som man ikke setter skilter på, hva må man ut med av avgifter? 25% Mva av kjøpesum og fraktkostnader. (må vistnok betales med en gang du kommer over grensa. Husk papirer... (gjerne en kvittering som viser lavere kjøpesum enn det du betalte, så slipper du så mye mva) Ingen andre avgifter kommer før du skal ha skilter Motorgreiene veit jeg ikke noe om.. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 At de fant meg ja:) Kan si det sånn. Kom hjem til meg mannssterke. Hadde jo nummeret og greier, fin video da, synd jeg ikke fikk en kopi. :fuckme2: Men men. Blir vel en vr6 fra tyskland da. Hvordan er det med import firmaer, tar de mye for å hente bilen, eller er det like greit å hente den selv? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 At de fant meg ja:) Kan si det sånn. Kom hjem til meg mannssterke. Hadde jo nummeret og greier, fin video da, synd jeg ikke fikk en kopi. :fuckme2: He he.. må være en enormt kjip følelse... Men men. Blir vel en vr6 fra tyskland da. Hvordan er det med import firmaer, tar de mye for å hente bilen, eller er det like greit å hente den selv?Akkurat hvor mye slike tar veit jeg ikke, men "alle skal jo ha betalt", så det er kanskje like greit å hente en sjøl? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 He he.. må være en enormt kjip følelse... Akkurat hvor mye slike tar veit jeg ikke, men "alle skal jo ha betalt", så det er kanskje like greit å hente en sjøl? Ver ikke den beste følelsen akkurat nei, men men. Ja er kanskje det. Har sett på to stykker. Er jo ikke dyre heller. Litt usikker på hvilke jeg skal ha. Noen forslag? http://www.mobile.de/SID9rhbqwXragK4crnl6TQJuw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1120601267A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B24%81M-t-vCaMoSeSmVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100Kcorrado%FF%A0vr6CPKWJCORRADOVR6HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=7&id=11111111171598133& http://www.mobile.de/SID9rhbqwXragK4crnl6TQJuw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1120601267A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B24%81M-t-vCaMoSeSmVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100Kcorrado%FF%A0vr6CPKWJCORRADOVR6HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=8&id=11111111170387265& Er jo pent inteiør i den siste, og 2,9l. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 kjiipt med lappen osv, Petter! bra du skal bruke tiden på ett corrado prosjekt da, og 2,9l corrado vr6 er ikke ett feil valg syns jeg :D den grønne corradoen du linka til er jo helt lik den vi har stående som vurderes solgt..men du var vel ikke ute etter g60 som jeg forstod så..er ny lader i den og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 kjiipt med lappen osv, Petter! bra du skal bruke tiden på ett corrado prosjekt da, og 2,9l corrado vr6 er ikke ett feil valg syns jeg :D Nei er sugen på den, koster jo ikke stort heller. Skal bruke tiden på prosjekt nå ja, Skal ha borbet a felg tenkte jeg 9*16 bak og 7,5*16 forran, blir bra yodude Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Nei er sugen på den, koster jo ikke stort heller. Skal bruke tiden på prosjekt nå ja, Skal ha borbet a felg tenkte jeg 9*16 bak og 7,5*16 forran, blir bra yodude Men må ha vr6 vet du, har litt mer potensiale enn g60, skal ikke snakke dritt om g60 på forumet for mange har det, men hadde det før, må prøve noe nytt + at jeg slipper å være redd for laderen. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg