Subwoofah Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Hvem herfra kommer?:) Jeg tar turen på fredag, såsant det ikke regner (masse) :) Håper å se noen herfra der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Jeg kommer! Jeg kommer! Men ikke på fredag da.. Tar en tur på søndag..bor såppas nerme at det går an å velge liksom:P Søndag er det mindre folk enn på lørdag, og fylla har kanskje begynt å dabbe av litt for de fleste da? Samt at søndag = Gatebil Ekstrem-klasse kjøring, samt breisladden..altså de to tinga jeg har lyst til å få med meg :) Menmen..håper å se noen primeraer på parkeringa :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Har lyst, men vet ikke om jeg gidder å kjøre bil.. er jo så j.... med kø. Låne en fet mopp på joebben. hehe Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Hadde planer om å reise i år og,men skal jobbe sprengskift i helga desverre!:( Stiller opp til neste år med banebil da!!! :driving Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Hadde egentlig tenkt meg dit på lørdag, men tror jeg drøyer til søndag.. Og ja, jeg håper jeg får komme innenfor porten... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg stiller nok opp for og kjøre på fredag vis jeg får gå tidligere fra jobben. Hadde lyst til og dra på lørdag, men kjærringa har gitt klar beskjed om at da må jeg være hjemme og grille å bli full. Jaja, må bare krype til korset her.... :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg kommer på fredag og blir over helgen. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg kommer kanskje, kommer litt ann på om jeg får igjen bilen fra lakkering, og om det er fint vær. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg kommer lørdag og blir over til søndag tror jeg. ( så sant det ikke er fitte vær) Gidder ikke ta min bil, da det er 40 timer i kø, trangt, fulle idioter og mongis kjøring/parkering! Men blir gøy detta :) p10turbo : syns du sa du ikke var tøffel jeg ;) :iconsm Anders : hehe noe sier meg at den ikke er ferdig innen da.. makan til treige folk.. nyhusern : Det hjalp skikkelig det å skru til den muttern.. helt ny bil igjen jo :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 partypulp: Tja, har skjønt at skal man ha jevn tilgang til mus så må man bøye seg litt. Kjipt men sånn er det tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Ahh kansje jeg skal begynne med det jeg også da.. Skjønte ikke helt den der tørkeperioden min spermie Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg stiller nok opp for og kjøre på fredag vis jeg får gå tidligere fra jobben. Hadde lyst til og dra på lørdag, men kjærringa har gitt klar beskjed om at da må jeg være hjemme og grille å bli full. Jaja, må bare krype til korset her.... :pray Kom på fredagen så jeg kan kjøre fra deg.. HAHAHAa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Var meningen jeg skulle, men så kom kisen som skulle sitte på med meg og sa att han ikke kunne, pga en sommerjobb... :fuckme2: Så da gidder jeg ikke å kjøre alene, da utgiftene stiger betraktelig, og så er det ikke så kult å sitte alene 50 mil, hver vei..Men, neste år :) Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Var meningen jeg skulle, men så kom kisen som skulle sitte på med meg og sa att han ikke kunne, pga en sommerjobb... :fuckme2: Så da gidder jeg ikke å kjøre alene, da utgiftene stiger betraktelig, og så er det ikke så kult å sitte alene 50 mil, hver vei..Men, neste år :) omtrent samme som skjedde meg.. skulle ver med... men når bilen ble godkjennt for ein mindre enn planen datt eg ut.... har så sinnskykt lyst... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Der får vinke til Lightningen eller en svart A3 da den kjører forbi hele køen på lørdagen da ;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg