Mew Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Betalte 50 kr. for at 4 295 hjul skulle ha bakke kontakt med en greseng... Så betalte jeg 150 kr. for å se på noen biler kjøre rundt i en runding... Hele helga koster 850,- + mat, drikke ev. alkohol... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Betalte 50 kr. for at 4 295 hjul skulle ha bakke kontakt med en greseng... Så betalte jeg 150 kr. for å se på noen biler kjøre rundt i en runding... Hele helga koster 850,- + mat, drikke ev. alkohol... eg betalte inngang på lørdagen... men resten gikk eg klar...:) Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Betalte 50 kr. for at 4 295 hjul skulle ha bakke kontakt med en greseng... Så betalte jeg 150 kr. for å se på noen biler kjøre rundt i en runding... Hele helga koster 850,- + mat, drikke ev. alkohol... sto du parkert på den bakken ved inngangen til banen? heilt ute ved hovudvegen? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Jupp stemmer det, etter hvert så hadde jeg bilen opp sammen med årets gatebiler og på party camp, utrolig hvor mye makt man har med et sercurity kort:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Jupp stemmer det, etter hvert så hadde jeg bilen opp sammen med årets gatebiler og på party camp, utrolig hvor mye makt man har med et sercurity kort:P såg deg på den bakken... du kjørte forbi meg... eg stod bak noken rundballer dr med primeraen... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 har lagt ut masse bilder som jeg tok på rudskogen. Hvis noen vil ta en titt ligger de her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 har lagt ut masse bilder som jeg tok på rudskogen. Hvis noen vil ta en titt ligger de her j syns j så bilen din nede på rudskogen, subwoofah... og det stemmer nok det nå ser j, for vi lå i campingvogn rett neden for der dere stod parkert med bilene... gikk forbi der flere turer i løpet av kveldene som var, og hvis j ikke husker feil, så var det på lørdags-natta at dere eller noen andre i nærheten hadde dytta noen rundballer uti veien og drev å dansa oppå dem... cheers (se bildet...) dere lå på venstre-sia på tur ned denna veien her, ikke sant? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg