Gå til innhold

Hva er neste prosjekt på min 92mod classic?

Ranger emnet

Carpo

Anbefalte innlegg

NEI! Keep it as it is!

Når det gjelder ekosanlegget rusler du til din volvoforhandler og ber om eksos som hører til FX-motorene. Dette er større en vanlig 240-anlegg ("940-dimensjon). Ser veldig bra ut. Om fyren på volvo sier at dom ikke har det, så be han lete litt til.

Fin bil! Ville vel også muligens kjøpt no andre felger en eiker, siden annenhver hvit 240 har dem.

fordelen med eiker felger, er at om man tar en felg, er det billigere å kjøpe ny, enn å lakke den opp. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

NEI! Keep it as it is!

Når det gjelder ekosanlegget rusler du til din volvoforhandler og ber om eksos som hører til FX-motorene. Dette er større en vanlig 240-anlegg ("940-dimensjon). Ser veldig bra ut. Om fyren på volvo sier at dom ikke har det, så be han lete litt til.

Fin bil! Ville vel også muligens kjøpt no andre felger en eiker, siden annenhver hvit 240 har dem.

Hvorfor sitter det ikke slik eksosannlegg som tilhører FX motorene på orginalt da?, når det er en FX motor oppi der?

Carpo

Volvo 240 classic 1992 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får se..... må ihvertfall skifte det framfor kat'en.... for det skrangler det litt i, men vet ikke om jeg skal ha orginalt der eller om jeg skal ha jt der også?

originalt koster sikkert det samme, om du kjøper nytt.

vet ikke om man kan stole på % som jt lover, de lover jo en god del!

har dog hørt fine ting om jt på bla.a. http://www.turbobricks.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA men hvordan da? På lovelig måte?????? Er lesjeførs 40mm nå.!!

Godkjenn senkesettet i vognkortet og kapp fjærene etterpå..

Blir du då stoppet av BT elle polisen kan de ikkje si noe når det står at den er godkjent senket i vognkortet:)

De klarer vel ikkje se forskjell på bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjenn senkesettet i vognkortet og kapp fjærene etterpå..

Blir du då stoppet av BT elle polisen kan de ikkje si noe når det står at den er godkjent senket i vognkortet:)

De klarer vel ikkje se forskjell på bilen...

Har ikkje lyst til å kappe....... :) Finnes det ikke noen andre senkesett da?

Har bare tûv godkjenningspapir nå....

Carpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justerbart senkesett! Det er tingen!

Vet du noen plasser jeg kan kjøpe det? Der jeg kan justere høyden og hardheten... ikke bare hardheten :)

Skulle vert senka mye mer ja.... ingen som vet om et bedre senkesett da?

Carpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider