Gå til innhold

Hva er neste prosjekt på min 92mod classic?

Ranger emnet

Carpo

Anbefalte innlegg

Carpro vi har nesten like biler jo , samme årsmodell og classic og greier :win

Jeg har for noen måneder siden satt vinge på min , ble litt kulere men skal klage på lakk arbeidet begynt og sprekke. Burde fått vinge på din også.

Savner ennå senkingen men har kjøpt ligger i boden. :watchout

Min har gått som Sivlil politi vist nok etter hva gamle eiern har sagt var også en liten artikkel om den i Volvo magasinet til volvo klubben buskerud men da med trøtte tusen metere i grillen .

Rogersbilder243.jpg

Vingen endelig på

Rogersbilder239.jpg

SnowCapsene ble også lakkert

Rogersbilder247.jpg

Hvilken vinge er det der? Å hvor har du kjøpt den?

Carpo

Volvo 240 classic 1992 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Blir dritt fett det vettu :wave

Er temmelig kult med med en hekk med hvite blinkers, lakkert vinge og refleksplate mellom lysene

Kjøpte den brukt eller ?

Ka utstyr har du i classicen din, du har Fxen ik sant

har fx'en ja!

ellers er de elektriske ruter, abs, el speil, el oppvarmet speil, sentrallås ++ ;)

Hva med din da?

Carpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel noe det samme som deg: ABS, el- vinduer, El-speil, sentrallås og i tilleg har forrige eier montert turteller og ute temp

jepp.... turteller har jeg også! men har montert diverse instrument selv... klokke, oljetemp, oljetrykk, økomåler og volt...

Carpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta på dobbel side teip av tykk type legg på de på midten og litt på siden av skruene .

Når det gjelder plasssiering er det øyemål som gjel men ta litt vann på teipen slik av man kan justere den etterhvert(når den tørker vil den feste seg som normalt).

Hjelper litt kansje og være to for og få den skikkelig på plass heyyou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å unngå å å borre hull i luka. bruk de ytterste festene. da er det lettere å montere å justere den hvis du har vært så uheldig å satt den skeivt på....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er lakk-koden din? Jeg tror vi har samma farge, og jeg -tror- jeg har 189 eller no..

Og. Jeg har tenkt meg en 850-vinge med bremselys.. Men jeg har det gamle bagasjelokket.. Vil det passe, eller vil det ikke passe siden det ikke er buet?

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...