Gå til innhold

InitialD: The movie *spoiler*

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

Nå som Filmen (ikke stage3) er ute i DVDrip med engelske subs så regner jeg med at en del her har sett den så da kan vi jo klage ..

dette likte ikke jeg.. (Advarsel.. alt under her kan inneholde Spoilere for dere som ikke har sett filmen)

1: Bunta er tydlig en alkoholiker som slår Takumi, vi vet at han sliter med noe i serien med ikke alkohol.. og når startet han å slå takumi?

2: hvorfor slå sammen Itsuki og Iketani ? det er bare dumt.. og hvor er det blitt av Kenji? han er ikke stor person i serien med likevel..

3: hvorfor fjerne Keisuke (AKA Darling :P) og hans Gule FD?

han er liksom en av de viktigeste i hele serien! likte ikke heller at Takeshi tokk hans plass ved Ryousuke sin side.. og Takeshi er jo Grip fanatiker .. i filmen drifter han jo som en gal!

resten kan jeg ikke klage på .. holdt seg god til historien.. (vel...)

men husker ikke at ProjectD ble "stiftet" i slutten av stage1 :P

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste plassen jeg har sett den er på http://www.torrentbytes.net .. men der må man regge seg ogd et er ingen ledige plsser nå..

PS: når du kjører en rød cab så må du velge en skjorte som ikke er grønn.. det passer ikke sammen :P

[*] 2003 Lexus IS200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste plassen jeg har sett den er på http://www.torrentbytes.net .. men der må man regge seg ogd et er ingen ledige plsser nå..

PS: når du kjører en rød cab så må du velge en skjorte som ikke er grønn.. det passer ikke sammen :P

haha, skal tenke på det til neste gang. Hadde blå shorts da.. er det bedre?:)

Når det gjelder filmen får jeg heller vente til noen andre med server ellerno kan gi den til meg.. haster ikke såå voldsomt:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

syns ikke den var så altfor klein. Det med at Bunta slår Takumi...

Forklarte jo egentlig mer av plottet lissom. Ikke akkurat morsomt å vite, men men.

Irriterte meg at de slo sammen Itsuki og Iketani. Itsuki(?) ble jo en liten drittunge nå... "I want to buy GTR".

Men filmen var absolutt ikke gal, men serien er mye mye bedre! Og morsommere.

Likte veldig godt i serien når alle tenkte høyt om Takumi...

F.eks: Når de kjørte løp mot han og tenkte på hvor skummelt det var at han alltid holdt følge med dem. Det bidro til at de enorme egenskapene til Takumi blir automatisk sett på som noe mystisk lissom. Hvis folket skjønner :P

Dette ble det jo fint lite av i filmen. Men synes det var kult i serien.

Har forresten oversatt undertekstene til norsk på filmen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Filmen var grei nok, men det var ting jeg reagerte litt på (arrester meg om noe er på trynet);

Først og fremst, liker ikke at dialoger foregår på kinesisk. Filmen foregår jo tross alt i Japan.

Å slå sammen Itsuki og Iketani var unødvendig. Itsuki hadde vel ikke bil før han kjøpte Corollaen, som forøvrig var en AE85 Levin seinere oppgradert med turbo, ikke en AE86 Trueno som i filmen.

Sammenlignet med EVOene oppførte Skylinen seg mer som en RWD. Kan være fordi han brukte brekket, men hvorfor skulle han det når han i serien er fan av gripdriving?

Som nevnt, hvor er Keisuke og FDen?

Etter det jeg fikk med meg, fremstår "Boss" på bensinstasjonen som faren til Itsuki. Stemmer dette?

De klarer tydeligvis ikke bestemme seg for hva bensinstasjonen skal hete. I filmen heter den Eneos, i mangaen Esso og i animen GS.

Men selve kjøringen og filmingen var fet. Så litt fake ut med 3d-bilene innimellom, men man ville vel ikke kaste biler inn i ekte autovern for filmens skyld.

Alt i alt helt greit, men ikke konge. Animen er på den måten mer interessant og spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selve kjøringen og filmingen var fet. Så litt fake ut med 3d-bilene innimellom, men man ville vel ikke kaste biler inn i ekte autovern for filmens skyld.

er bare 2 ganger det er fake .. (begge ganene er ulykker)

resten er ekte kjøring gjort av D1 gutta

[*] 2003 Lexus IS200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete, tror du ikke at jeg våkna opp sammen med en annen mann i dag da?! Men det gjorde ingenting.. Vi hadde deilig sex. Han kjørte girstanga inn i mitt eksosrør får å si det sånn! Jeg var jo ganske gira på den sugejobben og da.. Men så lenge bilen går, så er alt bra. Haha, tror du ikke mannen oppe ble skuffet av meg da? Han ville jo komme i natt. Suge eller ikke suge.. jeg liker de som er over 20cm jeg. Men nok om den pikken. Kos dere med hverandre! Nyt hverdagen! Sucky sucky..

Lenke til kommentar
Del på andre sider