Gå til innhold

940 "prosjekt" MODEM WARNING

Ranger emnet


yoyofish

Anbefalte innlegg

Har starta litt smått med litt fiksing av 940en.

Er en vinrød (rød perlemor eller noe) '95 940 Turbo med B230FK motor. Helt original når jeg kjøpte den.

 

Kjøpte den for litt over en måned siden, og har litt småplaner for den.

Planene er:

- Montere Lesjöfors senkesett (kappe etter godkjenning)

- Kjøpe noen fetere 18" felger

- Montere hvite blinklys

- Bygge et ålreit stereobygg (som ser litt fett ut, og som låter greit)

- Lakkere diverse detaljer inni i bilens farge

- Ta bort lykteviskerne

 

Kanskje sote rutene, er ikke helt sikker...

 

Skal jo trimmes litt etterhvert også, men får ikke lov av fatters før jeg har kjørt noen mil. :P (får lappen i Januar)

 

Det jeg har gjort til nå er å ta ut diverse deksler osv. inni som skal lakkeres.

 

I løpet av uka skal jeg bestille litt saker og ting.

Fra KG-trimning i Sverige:

- Lesjöfors senkesett

- TP-712 trykkplate, ny lamell og urtrampningslager (husker ikke hva det heter på norsk :P) som tåler 525nm med original lamell. :)

 

Fra BRL:

- 2x Gas Alpha X4 forsterkere

- 2x Gas Metal 12" basser

- Sony/Gas CD-spiller-høytalerpakke

og diverse kabler og greier

 

Men nå litt bilder, legger ut sikkert altfor mye bilder, men liker selv for mye enn for lite bilder, så da blir det mange bilder.

 

Edit: bilforumet virker som det er litt herpa nå, så linker opp bildene i morgen, nå tar jeg senga. ;)

 

Da kommer bildene.

Bilen når jeg kjøpte den:

bakfra.jpg

 

forfra.jpg

 

forfra2.jpg

 

siden1.jpg

 

siden2.jpg

 

Og det jeg har gjort med inredning til nå:

 

CIMG0089.jpg

 

CIMG0090.jpg

 

CIMG0091.jpg

 

CIMG0092.jpg

 

CIMG0093.jpg

 

CIMG0095.jpg

 

CIMG0100.jpg

 

CIMG0101.jpg

 

CIMG0105.jpg

 

CIMG0107.jpg

 

CIMG0116.jpg

 

Noen som er interessert i å kjøpe denne? Virker som den skal, er en Kenwood av noe slag. Går billig.

CIMG0118.jpg

 

Noen som vet hva de grå "pinnene" nederst der er? Jeg skal ta av det dekselet der og sparkle igjen hullet. Noen som kan gi meg en liten guide på hvordan jeg får av dekselet og resten av viskerne?

CIMG0119.jpg

 

Var kanskje en del bilder er som var totalt uinteressante, men men, de er nå der. :cool:

Det som skal lakkeres er panele i på instrumentpanelet, dekselet mellom setene, dekslet i døra, og alle høytalergallere. Skal også trekke om det grusomme stoffet i døra i svart eller grått skinn?

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår