G-Racing Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Ja som overskriften sier.. er det noen av dere med mondeoer rundt om i landet som har tenkt seg oppover til ACR 26-28 august? ;) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Ja som overskriften sier.. er det noen av dere med mondeoer rundt om i landet som har tenkt seg oppover til ACR 26-28 august? ;) Aaaaaaaalt for langt til at jeg orker å ta turen Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det blir jo jøvlig langt å reise bare for å treffes. Må gå an å få til et treff litt lenger sør vel?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Er vel ikke alllllt for langt, 100 mil fra oslo.. jeg skal kjøre 110 mil til alta 5 august for å delta på en liten bilstereo konkuranse.. så kjøre hjem igjen den 7 august.. come on! hehe :) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Det blir jo jøvlig langt å reise bare for å treffes. Må gå an å få til et treff litt lenger sør vel?? Helt enig med deg og Zetec, aaaallllt for langt unna.... er vel å betegne som gokk Devil Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 noen som skal på fordtreffet på rudskogen 6 august da?? ellers er jo acr en goplass å kjøre etter hva jeg har hørt fra de som var der nå sist. så hadde jeg hatt bil til å kjøre på med, så hadde jeg svippa oppom Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 noen som skal på fordtreffet på rudskogen 6 august da?? ellers er jo acr en goplass å kjøre etter hva jeg har hørt fra de som var der nå sist. så hadde jeg hatt bil til å kjøre på med, så hadde jeg svippa oppom Kan vi ikke prøve å få samlet en gjeng under Gatebil i september da? Så kanskje jeg blir ferdig med den også før den tid, hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Kan vi ikke prøve å få samlet en gjeng under Gatebil i september da?Så kanskje jeg blir ferdig med den også før den tid, hehe.. Hadde vært kult det ja, men sitter med den følelsen at gatebil ikke har noe med gatebil å gjøre lenger. Man skal vist ha en rimelig ekstrem bil om man har noe håp å få stille ut. Er jaffal ikke noe en kan ta på egen kappe, trengs en drøss med sponsorer å det er jo ikke akkurat lett her på berget. Skal man ha håp om å komme inn å stille ut doningen må man enten: Ha en ekstrem bil, som aldri kommer til å få skilter på norsk jord En eksterm lakk som man er så redd for så man ikke tør å kjøre på veien med, og derfor transporterer den i lukket skap eller buss ha en ekstrem motor som strider imot alt som kan bli godkjent her i landet (1700 HK Granada'n (under) er vel et unntak). Nei takker meg til streetmeet istedenfor ekstrembil.no jeg Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 tror vi satser på ford-treffet på rudskogen? yodude Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 tror vi satser på ford-treffet på rudskogen? yodude Ja se der var et godt forslag yodude meeeen er jo klart vi østfoldinger har jo hue å tenke med da :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Skal på acr jeg veffal, håper bare jeg har fått rs kite montert på bilen før den tid, liker ikke å kjøre rundt med knust bakfanger å uorginal front :mad: Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Binge Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Heisann! jeg er "nyinnflytta" bruker av forumet, eier en mondeo 94, 2.0 bare lurte på hvor acr er hen..? var forøvrig innom Trondheim på tur sørover til Rena etter jul, sto parkert på løtenhaven og var inne på tre45(musikkforretning) og trur du fan ikke noen hadde trøkt inn hele førerdøra, var så forbanna at jeg kunne kjuka den jæveln som gjorde det..og han hadde tydeligvis bare stukket av når jeg kom ut! GRRR jaja..sånn kan det gå.. Binge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Acr ligger like nord for Mo i Rana :) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo20" Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg skal på Ford-treffet på Rudskogen 6. aug. vampire Siter Kjør som et helvete så havner du der. :drive2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 eget ford treff på rudskogen 6.august? Bor jo i oslo nå, så kanskje jeg tar turen der hvis det passer med jobben.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg