Gå til innhold

Mondeo'er til sommertreff 26-28 august?

G-Racing

Anbefalte innlegg

Er vel ikke alllllt for langt, 100 mil fra oslo.. jeg skal kjøre 110 mil til alta 5 august for å delta på en liten bilstereo konkuranse.. så kjøre hjem igjen den 7 august.. come on! hehe :)

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo jøvlig langt å reise bare for å treffes. Må gå an å få til et treff litt lenger sør vel??

Helt enig med deg og Zetec, aaaallllt for langt unna.... er vel å betegne som gokk Devil

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som skal på fordtreffet på rudskogen 6 august da??

ellers er jo acr en goplass å kjøre etter hva jeg har hørt fra de som var der nå sist.

så hadde jeg hatt bil til å kjøre på med, så hadde jeg svippa oppom

Kan vi ikke prøve å få samlet en gjeng under Gatebil i september da?

Så kanskje jeg blir ferdig med den også før den tid, hehe..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke prøve å få samlet en gjeng under Gatebil i september da?

Så kanskje jeg blir ferdig med den også før den tid, hehe..

Hadde vært kult det ja, men sitter med den følelsen at gatebil ikke har noe med gatebil å gjøre lenger. Man skal vist ha en rimelig ekstrem bil om man har noe håp å få stille ut. Er jaffal ikke noe en kan ta på egen kappe, trengs en drøss med sponsorer å det er jo ikke akkurat lett her på berget. Skal man ha håp om å komme inn å stille ut doningen må man enten:

• Ha en ekstrem bil, som aldri kommer til å få skilter på norsk jord
  • En eksterm lakk som man er så redd for så man ikke tør å kjøre på veien med, og derfor transporterer den i lukket skap eller buss
  • ha en ekstrem motor som strider imot alt som kan bli godkjent her i landet (1700 HK Granada'n (under) er vel et unntak).

Gatebil_Rudskogen_09_07_2005_190.sized.jpg

Gatebil_Rudskogen_09_07_2005_191.sized.jpg

Nei takker meg til streetmeet istedenfor ekstrembil.no jeg

1986 Yamaha XJ-600

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror vi satser på ford-treffet på rudskogen? yodude

Ja se der var et godt forslag yodude meeeen er jo klart vi østfoldinger har jo hue å tenke med da :D

1986 Yamaha XJ-600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Heisann! jeg er "nyinnflytta" bruker av forumet, eier en mondeo 94, 2.0

bare lurte på hvor acr er hen..?

var forøvrig innom Trondheim på tur sørover til Rena etter jul, sto parkert på løtenhaven og var inne på tre45(musikkforretning) og trur du fan ikke noen hadde trøkt inn hele førerdøra, var så forbanna at jeg kunne kjuka den jæveln som gjorde det..og han hadde tydeligvis bare stukket av når jeg kom ut! GRRR

jaja..sånn kan det gå..

Binge

Lenke til kommentar
Del på andre sider