Kennet Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 lufte aparatet inni bilen blåser kun varmluft, uansett om den står på varmt eller kaldt, noen som vet hva dette kan skyldes ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Er en vaier bak på de spakene som er hoppet av...demonter..Så finner du fort ut av det..Hadde det samme på min bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det kan være det han sa, eller så har du det problemet jeg hadde: Krana som slipper igjennom den varme kjølevæska, er ødelagt.. Når du velger Kaldt, så slipper den fremdeles igjennom varmt vann og da blåser det varmt.. Ergo, selve krana er ikke tett.. Jeg hadde dette problemet, og måtte skifte den.. Da ble det bra igjen :) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Stor sannsynlighet at varmekranen har satt seg ja, ikke uvanlig det. Hadde det problemet på Amazon, det er så godt som samme kranen. Er litt jobb å bytte den på 240. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Er nok Varme ventilen din som er gåen ja...Meiner på den skal vere temmelig lett å bytte i forhold til å motte bytte heile varmeapparatet...står på førersida av varmeapparatet.... Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Ventilen står på førersida av varmeapparatet ja, men kapilarrøret skal vell inn i selve varmeapparatet. så det må vell klyves? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg