SnOOpY Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Her har du mulighet til å bestille DVD'en fra det mest omtalte Honda-prosjektet i USA.. Omnipowers 200whp NA B16 Prosjekt presentert av "IntertuneTV". Her har du en 6+ timers film der de viser deg hvordan du får 200whp ut av en 15år gammel motor uten å bruke de beste delene tilgjengelig... Her forklarer dem hvordan velge riktige deler, hvordan bygge motoren, hvordan tune osv.. Dette er tidenes største nyhet for Honda VTEC fans over hele verden. Last ned DVD Promo her for å se hva det dreier seg om: (43min - 163MB) (Anbefales på det sterkeste for dere som ikke kjenner til dette!!) http://home.broadpark.no/~tforland/Encoded_Promo_Reel.wmv Les mer på M24x: http://m24x.zeroforum.com/zeroforum?id=21 Mer info om gruppebestillingen ligger her: http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=11712 ************************************************** DVD'ene skal være klare til shipping i løpet av denne måneden, og blir sendt i den rekkefølgen det er bestillt fra USA. Hvis vi kjapper på litt her så ser det ut til at vi får en plass bland de 100 første (som er signert), men det kan ikke garanteres.. Vi får bare krysse fingrene.! Pga at vi på betale med Paypal og at kursene deres er litt dårligere enn det som er oppgitt hos DnbNor så må vi justere opp litt... Kursen hos Dnb er 6.62 nå, og hos Paypal så er den 6,81. Får å være på den sikre siden så jeg slipper å legge ut hvis kursen skulle stige litt til, så regner vi ut med 6,9 i kurs. $62 pr film inkl frakt blir 430,- pr snute. 430,- overføres til 4100.16.41555 for å betale innen 15.07.2005 !! for å være med på første runde!! (NB: Filmen koster deg $69.95 + $12 i frakt om du bestiller den selv.. ca 570,-) Pengene blir godt tatt vare på av en egen konto som jeg har opprettet til slike CH samlebestillinger.. Jeg tjener ingenting på dette, men gjør det for å presse ned prisen ytterligere da vi bestiller flere i slengen... VIKTIG: Av alle dere som overfører penger er det utrolig viktig at dere sender meg en mail til: kimmarius.olsen@gmail.com med følgende informasjon: Bilforumet nick: Navn: Adresse: Postnr/Sted Tlf: Mailadresse: Takker for tilliten ! Mvh: Kim Marius Olsen Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Neimen, er den ute allerede!? [/ironi] Nei, men seriøst, denne burde både jeg og andre Hondafans få med meg. Kommer nok til å lære like mye av denne filmen som 4 år på Honda-Tech.Com. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Neimen, er den ute allerede!? [/ironi] Nei, men seriøst, denne burde både jeg og andre Hondafans få med meg. Kommer nok til å lære like mye av denne filmen som 4 år på Honda-Tech.Com. Trodde du var ferdig med Honda. (?) ...Fuck honda... Var noe med FWD og noe greier... ;) (Kunne ikke dy meg) Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Jeg elsker at folk tar det jeg sier ut av kontekst, og dette får også personen som gjør dette til å fremstå som en virkelig vidsynt og skarpsindig kar. Virkelig tusen takk for at du er tar det på deg og ødelegge denne tråden med off-topic bullshit; dette setter vi på Bilforumet virkelig pris på. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnOOpY Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Da er vi allerede 14 bestillinger, betalt og notert... Så det er bare å slenge seg på... :) Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnOOpY Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 I dag er siste dagen !!!!!! Det er ikke for sent enda....... Traileren anbefales !!!! http://home.broadpark.no/~tforland/Encoded_Promo_Reel.wmv :disco Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg