Turbotrille Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Har alle helt glemt dette treffet i Bergen? Tror det kan bli mye kult der da. Synd det kolliderer med BB, men snøen er vel ikke helt vekke fra fjellet heller så tidlig på året. Her er link: http://mediainnovation.com/bilexpo/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Jeg skal ialle fall der ...:) Blir det wet-Tshirt??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Der skal jeg også!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Glemt det nei!! Skal kjøre bilcross den 5, men den 6 kommer jeg nok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg