Gå til innhold

3500kr på best mulig lyd

Ranger emnet

Xvani

Anbefalte innlegg

:offtopic

Vel, nå er ikke jeg den rette til å si dette kanskje, men må le når jeg ser prisene på BRL... Enda en butikk som setter listeprisene høyt i været, for så å gi "tilbud" på dem... på JVC KD-G311 setter BRL en listepris på SEK "ca 1700,-" og nå har de "tilbud" på den til SEK 1498,-. Den har vi solgt til NOK 1250,- fra den kom og da tjener vi fortsatt litt penger. Riktignok er svenskekrona lav for tiden, men ikke sååå ille. Så hvis det er noen som tror de sparer ca 200,- på å kjøpe denne av BRL, de bommer... :)

Det samme med det andre av årets JVC... DVD-spillerene ligger SEK 1000 over våre priser, og da er det "tilbud" fra BRL... :roll: :roll: :roll:

Men fra spøk til alvor... norske forbrukere har MYE å lære angående prising av brunevarer... fortsatt mye fusk i denne bransjen dessverre... og så lenge forbrukerne lar seg blende av "tilbud" og "salg" kommer det til å fortsette.

Pioneer AVH-P5700DVD koster 12998,- hos BRL! (Ca. 11000 NKR.)

I Norge er prisen jevnt over 9998,-

Jeg fikk kjøpt den for 9000,- av en norsk forhandler. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer AVH-P5700DVD koster 12998,- hos BRL! (Ca. 11000 NKR.)

I Norge er prisen jevnt over 9998,-

Jeg fikk kjøpt den for 9000,- av en norsk forhandler. :D

Ennå ett godt eksempel på den svindlinga de driver med på svinesund:(

Det er veldig synd att mange fortsatt tror de kan kjøpe kvalitet for en meget rimelig penge på svinesund mens de leser "tilbud" på prislappen og egentlig betaler normal veil pris. Jeg har prøvd å si det lenge og sier det igjen; det er nesten alltid rabatter å få når man handler hos norske forhandlere og som regel klarer de minst like lave priser som de gjør i sverige. F.eks MDS som er så stort på svinesund, ta en telefon til Bema i Grimstad å hør med dem, de klarer sikkert de samme prisene som på grensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stedet bør omdøpes til Svindelsund. :watchout

Forsterkeren jeg har, type Audison LRx 5.600, betalte jeg 4990,- for i Norge.

Da jeg var på grensen året etter fikk jeg se at TV-Boden solgte den. Ved siden av emballasjene sto et skilt med en dum påskrift. Det sto skrevet noe sånt som "skynda fynda" eller "kanonpris", etterfulgt av "Förpris: 6298:- Nå: 5498:-"

På tidspunktet var kursforskjellen liten, bare en femmer eller tier som skilte. Omregnet fikk jeg det i hvert fall til å bli prisen jeg betalte for min, ett år tidligere.

De eneste tingene som er billige der, er dritt som norske forhandlere uansett holder seg for gode til å ta inn i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve Engen Audio eller Autosound. sistnevnte har kun forsterkerne på webshop, men det er jo godt mulig han har hele sortementet inne for det. Ring og hør.

Ellers så befinner jo importøren seg i Grimstad. Godt mulig de har en forhandlerliste med gode tips eller mulighet for at du kan komme og høre sjøl. Som en spør får en sikkert svar ;)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider