Aero Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Fant igjen bilen med flatt dekk i dag tidlig (.. selvfølgelig hadde Murphy vært ute og gått, så jeg punkterte bak på det dekkparet som var bra, og ikke foran på de jeg skulle bytte ut uansett :mad: ) Så da blir det 4 nye lisser ... Saken er den at jeg har fått et godt tilbud på Bridgestone Potenza S03 ferdig pålagt og balansert, men det er en stubb reisevei til dit de er, så bilen må opp på bukk, og felgene transporteres og litt smådill. Her hjemme har jeg fått tilbud på noen Typhoondekk til omtrent en tusenlapp mindre ferdig pålagt og med mye mindre stress :p Det jeg vel egentlig spør om er erfaringer med Potenza S03 dekket, hvordan er det på holdbarhet og støy etc etc? Har vel en semisportslig kjørestil, og kan risikere en tur ut på bane, men ikke noen voldsom "racernisse" (dimensjonen det er snakk om er 215/45-17) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Fant igjen bilen med flatt dekk i dag tidlig (.. selvfølgelig hadde Murphy vært ute og gått, så jeg punkterte bak på det dekkparet som var bra, og ikke foran på de jeg skulle bytte ut uansett :mad: ) Så da blir det 4 nye lisser ... Saken er den at jeg har fått et godt tilbud på Bridgestone Potenza S03 ferdig pålagt og balansert, men det er en stubb reisevei til dit de er, så bilen må opp på bukk, og felgene transporteres og litt smådill. Her hjemme har jeg fått tilbud på noen Typhoondekk til omtrent en tusenlapp mindre ferdig pålagt og med mye mindre stress :p Det jeg vel egentlig spør om er erfaringer med Potenza S03 dekket, hvordan er det på holdbarhet og støy etc etc? Har vel en semisportslig kjørestil, og kan risikere en tur ut på bane, men ikke noen voldsom "racernisse" (dimensjonen det er snakk om er 215/45-17) Tipper du har fått ett godt tilbud hos Speedparts jeg :) Kjenner ikke til Typhoon, men s03 er meget gode dekk! Er nok verdt en tusenlapp og litt stress ........ Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 typhoon er faktisk veldig gode dekk.. dei fleste heime her kjøre på dei med gode erfaringar.. er bedre enn andre billige dekk som aurora, champiro etc... men ikkje betal for mykkje.. kompis betalte vel 1200 kr dekket for 225/45 - 17 Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Har nå fått ordnet med "overnatting" til bilen på løftebukk, så da blir det nok, som du så helt rett sa ..., en tur til Speedparts for å legge på Bridgestonelisser .. Så får jeg håpe de ikke bråker noe helt hinsides, har sett endel innlegg på nettet som klager på støy når dekka får gått noen mil :/ Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg