VeilSide Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Noen som skal? http://www.silverstone-circuit.co.uk/booktickets/book_tickets_D1.htm Jeg og dama skal nok over å titte :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Blir vel en liten tur... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Ikke akkuratt overvelmende respons :P Hva med å reise en norsk "delegasjon" over? Helgetur med f.eks litt shopping innlagt slikt at det også går an å få damene med på turen? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Hvor i England ligger egentlig Silverstone? Og ikke minst, er det en offisiell D1GP runde? For om alle D1 førerne kommer, da skal jeg jo seff dit. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 er vel sånn som det var førstegang i usa bare et show .. så blir det vel en ekte runde nesteår Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Jeg tror silverstone ligger ca en time nord for london... Må sjekke litt hva som er igjen av penger etter quarten og hva som kommer inn etterhvert, men jeg er keen på å dra over... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 det er noen fra 200sx forumet som skal... http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=15208 Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Vi blir nok en gjeng som reiser fra Stavanger også. Det som hadde vært artig måtte ha vært a koordinert alt slikt vi var mange nordmenn på samme plass. Ikke at egentlig nordmenn på tur pleie å være ett pluss men sosialt er aldri dumt. FSR? Våken? :hello: Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Kan ikke en eller annen rote opp et greit hotell, så kan alle booke der, så kan alle spandere drinker på meg. :bump Er jo ikke så ofte man får se D1 så nærme :pray Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Kan ikke en eller annen rote opp et greit hotell, så kan alle booke der, så kan alle spandere drinker på meg. :bump Er jo ikke så ofte man får se D1 så nærme :pray Hvis jeg var deg, så ville jeg spandert en fyll på meg :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg