DFR Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 speedon begynte å gå opp og ned som en jojo en stund før den ga seg helt (er en 740 men er her det er folk) men etter en stund kom den tilbake litt sånn på og av... er det å bytte givern i bakakselen som er løsningen eller hva skal jeg gjøre? tok ut kontakten som sitter på givern for å se om det var dårlig kontakt men hjalp lite... håper noen kan hjelpe meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 ingen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Ohm ledningen uten giver for å se om det er kabelbrudd. Så prøver du med et annet speedo om du har det liggende. Gjør det akkurat det samme så bytter du giver. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Ohm ledningen uten giver for å se om det er kabelbrudd. Så prøver du med et annet speedo om du har det liggende. Gjør det akkurat det samme så bytter du giver. skal prøve det! takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Har lett for å være litt dårlig kontakt ved giveren i bakakslingen, sjekk den først. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Har lett for å være litt dårlig kontakt ved giveren i bakakslingen, sjekk den først. tok den opp og rensa litt møkk men hjalp ikke stort, nå har det plutselig begynt å bli liv i nåla igjen men den pendler mellom 0 og den hastigheten jeg kjører i hele tida, hvis jeg kjører i 80 spretter den fram og tilbake mellom 0-80 men står aldri rolig på 80 liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Da er det nok bare å følge metoden til Gromit. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 nå funker speedometeret igjen...aner ikke hvorfor da, bilen stod i 3 dager og når jeg skulle ut å kjøre igjen funka det som om ingen ting hadde skjedd... merkelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg