Wrasko Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Hei, jeg behøver en grei pendlebil, jeg har hittil sett en del på Skoda Pickup'en som etter min mening er ganske nice, men det er ett stort problem.. Går mindre bra... Så jeg lurer litt på hvordan det er med godkjenning av en 1,9tdi ifra golf oppi denne? Og bytter til større bremser etc. Tror dere at det er mulig? Skal spørre på biltilsynet til neste uke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Space Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Hei, jeg behøver en grei pendlebil, jeg har hittil sett en del på Skoda Pickup'en som etter min mening er ganske nice, men det er ett stort problem.. Går mindre bra... Så jeg lurer litt på hvordan det er med godkjenning av en 1,9tdi ifra golf oppi denne? Og bytter til større bremser etc. Tror dere at det er mulig? Skal spørre på biltilsynet til neste uke... Alt er jo mulig. Hva sa de på biltilsynet? Det er mye som må skiftes ut dersom du bytter hele motoren. Personlig ville jeg heller ha ettermontert turbo på den eksisterende motoren. Dieselmotorer er ganske greie å turbokonvertere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
water Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Hvis du vil ha TDi tror jeg det er lurere å kjøpe en annen bil enn PicUp'n, det blir for dyrt å konvertere. :-)water Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Siden den tid har jeg hatt opp mot 10 biler, men aldri en Pickup.. Ble heller en Honda Crx Del Sol på den tiden.. Så ble ikke billig pendlebil som jeg hadde tenkt til. Med andre ord, tråden er fra 2005.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg