Gå til innhold

Bmw Kjøp??

Ranger emnet

Mr.Racer

Anbefalte innlegg

Hei..

Har en Bmw 320i E30 1984 mod. på hand til å kjøpe for 15.000kr..

Bilen er heilt fin utvendig, full styling med knekt bakfanger,bra felger til en del lapper, nyoppattlakka og rustfri, takluke...

Eiger har påkostet bilen snart 100.000kr!

Einaste minusa så er på bilen som eg veit om er att eg må kjøpe nye dekk, betale årsavgift,ny motor fordi den andre er feilstilt og har feil tenning og att eg må fikse bakfangeren..

Har snakket med en person som har skrudd en del på den bilen med eigeren, fekk broren til å spørre så han ikkje laug el. noko slikt.. Fikk til svar att bilene der var vert å satse på... syns det og selv..

Kva meiner dere??

Mvh Max-power

Audi A4 1.8TQ 1997mod.

X- Bmw 320i E30 M-tech1.

X- Nissan 200sx S13 J-spec.

X- Bmw 320i LE E30 1986 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Bilen er heilt fin utvendig, full styling med knekt bakfanger,bra felger til en del lapper, nyoppattlakka og rustfri, takluke...

Einaste minusa så er på bilen som eg veit om er att eg må kjøpe nye dekk, betale årsavgift,ny motor fordi den andre er feilstilt og har feil tenning og att eg må fikse bakfangeren..

Har snakket med en person som har skrudd en del på den bilen med eigeren, fekk broren til å spørre så han ikkje laug el. noko slikt.. Fikk til svar att bilene der var vert å satse på... syns det og selv..

Kva meiner dere??

Mvh Max-power

Mener det var alt for dyrt!... 8-10000.- kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ta i betraktning att han har brukt snart 100.000kr på å fikse oppatt bilen da..

Fikset den nokså godt oppatt..

einaste motoren som er en del trøbbel med..

Noen som veit pris på ny motor eventuelt?

Audi A4 1.8TQ 1997mod.

X- Bmw 320i E30 M-tech1.

X- Nissan 200sx S13 J-spec.

X- Bmw 320i LE E30 1986 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ut som ugler i mosen :D[/quote

Ja, helt klart at d er ugler i mosen, under barken, i skogen å på take her....:P

nei men hmm... vill ikke ha kjøpt biln, gir ikke 15000.- for en bil som må fikses med en gang...

kjøpte en e30 87 mod 320i, med ny motor, null rust, full rieger gts kit, nylakkert for 20000.-

såe 84 mod med en del feil for 15000.-... ekke vært det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg stusser over er at hvis han har klart å koste på bilen over 100.000kr, så burde han vel hatt råd til både nye dekk og fått tenninga justert osv...

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Kva meiner dere??

Mvh Max-power

- Du kan jo sjekke etter lekasjer/svetting fra girkasse, motor, bakaksling

- Sjekke drivakselmansjettene om de har morknet og sprukket.

- Rust på bremserør

- Eksos -->rust? hull?

- Sjekk under mattene i bagasje rommet for fukt/rust

- Sjekk under pakningen som går rundt bagsjerommet for rust

- Sjekk røret til bensintanken for rust/lekasjer

- Sjekk under matter inne i bilen etter fukt--> kjenn etter med hånda di

- Slitt interiør/kilomterstand

- Se i motorrom for morkne slanger.. Kjenn/klem litt på dem og se nøye...

- Sjekk lykter for dugg/vann

- Rust i hjulbuer framme og bak?

- Sjekk kanalene for rust/spesielt jekk-punkter bruker å være sårbare

- Sjekk olje --> vann i oljen?

- Sjekk bremser

- Takluke? --> tilt den opp og sjekk for rust på sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Mvh Max-power

Hvis det er tenninga som er problemet så ser jeg ikke helt hvorfor du trenger ny motor, det tar 2min å justere tenninga

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for 100.000 ville den bilen hvert drit strøken uten knekt bakfanger, slitte dekk osv. den dessuten heller ikke vært noen 320. med 100.000 hadde jeg og sikkert mange andre bytta motor og uderstell til en turbo mata e34 M5 maskin el!

Du må ha bygd mye bil.... :pray

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider