NorThy Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 litt teit å legge ut wiper i konker egentlig.. hvis u har samme idee som en annen.. så blir u beskylt for å stjele ideen lixom.. hvis dere skjønner hva jg mener.. men men.. enig med deg der.. tenk det samme selv.. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 dabutcher: denne gangen kommer faktisk en noe seriøs chop fra meg. Under arbeid, den blir lav, veldig lav....og noen seriøst store felger....tenkte jeg skulle prøve noen andre ting jeg ikke har gjort før.....vent å se, WIP kommer nok mest sannsynlig ikke. |.nedi.| Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 litt teit å legge ut wiper i konker egentlig.. hvis u har samme idee som en annen.. så blir u beskylt for å stjele ideen lixom.. hvis dere skjønner hva jg mener.. men men.. Er vel nettopp derfor man kommer med WIPer... for å hindre at man på finaledagen kommer med en mod som har samme kit som en annen bil... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Update 1: Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Er vel nettopp derfor man kommer med WIPer... for å hindre at man på finaledagen kommer med en mod som har samme kit som en annen bil... X har ikke tenkt d på den måten før.. mn d er fortsatt teit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Jas: DROP den lenceflaren!! ikke bruk den, noengang! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Jas: DROP den lenceflaren!! ikke bruk den, noengang! Hehe... la meg gjette... du liker ikke Lens Flare??? :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hehe... la meg gjette... du liker ikke Lens Flare??? :D tror ikke noen liker lensflare?? Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 stemmer mollo, det er ikke noen som liker lenceflare. ser ikke ut noen kommentarer til min modd elelr ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Nedi. Yarisen din er helt rå. har sagt alt på msn, jeg bare diggern. beste karbonen jeg har sett på en god stund!! yodude :roll: kan se en liten feil her da, nederst på fronten er det noe dritt fra den gamle bakgrunnen. der burde det være helt svart;) Jas, slett den første posten din med wip bilde.. skal kunn være en post med bildet ditt Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 J*vlig bra mod Nedi !! Meget bra carbon !! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 takker så mye :d mspeed: takker bolla, skal ta å fikse den flekken senere :D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 muligens battle entry : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 phoenix/ejd33p: Utrolig fet modd...men med tanke på bakgrunnen (steinene i bakken spesielt) så ser det ut som en modellbil i størrelse. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Er ikke like flink til å kante av i lyktene på denne, men det er noe ihvertfall å legge ut. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg