maaa Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 da va min modd ferdi.. kunne ha brukt litt mere tid men gidda ikke mer, styla den på tysk stil (småe felga å en litn frontleppe) Å ja, d e en japse dekor på sia :) .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 du glemte regelen:Bildet skal være i orginal oppløsning (1024x768) du glemte den også, nedi! ellers, stå på folkens :) kan være jeg kommer med et bedre resultat i dag.. må bare få i meg flytende koffein først. Glemte d ikke, men valgte å gjøre wip en mindre for da så den bedre ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Update! Da var min ferdig! Kommentarer plz!! hva syns folket? :) Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 min wip: Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Min WIP: Har kommet et stykke men enda en del ting som må ordnes. Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Den konken her gidder jeg kanskje ikke å være med på en gang. Alt for mye bra her! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 her min antakelig ferdig - comments please! Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 FireBlazt, den bakfelgen ser veldi flat ut :p men dæven... sykt mye bra i denne konken... er nesten helt utroli hva folk får til O.o gleder meg nesten allerede til neste jeg nå, for å se hva folk får til med en annen bil. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Jepp, så flat som du får den :P, har ikke jobba så mye med felgene enda, skal kanskje ha noen andre. Mange bra mods her jah, er veldig god bil å modde. Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Da er den nesten ferdig. Litt små ting. Kommentarer? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Ble kul den Torres, men felga ser veldig uklar ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Ble kul den Torres, men felga ser veldig uklar ut.. Hmmm.... Kanskje det... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 slenger ut min WIP..mye igjen.. update på min nå:) koments? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Updaten min! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Update på min side 3.... Hvordan får jeg normal oppløsning på bildet!? ikke thumbnail! :rplleyes: Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg