ToRReS Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Da er jeg så godt som ferdig. Noen kommentarer? Feilm forbedringer? Ting som MÅ bort? Tar imot alt! :boxing Da er den nesten ferdig. Litt små ting. Kommentarer? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 FERDIG! gidder ikke mer:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 slenger ut min WIP..mye igjen.. [ update.. gjort hele bilen lavere.. for et mere sportslig utseende.. men fortsatt mye arbeid igjen.. vet at d er carbon oppe i vinduet..:P orker ikke å fixe på d nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 her er mitt bidrag: (edit: fjerna bildet. oppdatert bilde på neste side) Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 fin modd Arild525:D har oppdatert min:) noen komments?? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 fin modd Arild525:D har oppdatert min:) noen komments?? Ser bra ut det der! :) Gjør den ferdig, så vinner du igjenn! (Selv har jeg ikke mye sjanse...) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 fin modd Arild525:D har oppdatert min:) noen komments?? Fet den! Ligner mye på impreza i fronten. Gleder meg til å se den ferdig. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Fet den! Ligner mye på impreza i fronten. Gleder meg til å se den ferdig. hehe, takker:) er en lexus front, med subaru lykter og spoiler:) grillen skal jeg fikse, får den ser ikke ut!:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 oppdatert min IGJEN:D comments? tror jeg snart er ferdig Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 oppdatert min IGJEN:D comments? tror jeg snart er ferdig den blir tøff den... Jeg fant ikke noen tydlige feil vertfall.... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Neon muffler: syns ikke d va en så tøff modd som alle sir, ser ut som et skikkelig lappverk..Den ser veldig rar ut mange plassa, som f eks frontløkta på førersia å frontskjørte på førersia ser flat ut(strukke).. VELDIG hakkat i hulbuen i framkant.. Å nestn alle streka du har tengna ser blurry ut nån plassa.. Å flere plassa ser d ut som om d e en som har lekt seg med vinkelslipern... Grei nokk den monoviskern... Å gidd ikke nevne sideskjørte engang.. Syns d her va et stort steg tilbake ifårrhold til Alfaen.. Sitat jas: den blir tøff den... Jeg fant ikke noen tydlige feil vertfall.... Viss ikke du finn nån tydelige feil så har du ikke sedd veldig godt på bildet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Neon muffler: syns ikke d va en så tøff modd som alle sir, ser ut som et skikkelig lappverk..Den ser veldig rar ut mange plassa, som f eks frontløkta på førersia å frontskjørte på førersia ser flat ut(strukke).. VELDIG hakkat i hulbuen i framkant.. Å nestn alle streka du har tengna ser blurry ut nån plassa.. Å flere plassa ser d ut som om d e en som har lekt seg med vinkelslipern... Grei nokk den monoviskern... Å gidd ikke nevne sideskjørte engang.. Syns d her va et stort steg tilbake ifårrhold til Alfaen.. Sitat jas: den blir tøff den... Jeg fant ikke noen tydlige feil vertfall.... Viss ikke du finn nån tydelige feil så har du ikke sedd veldig godt på bildet... ehh, oook.... bildet har blitt litt kornete når jeg lå det ut(?) skjønner ikek hvorfor men, hva i helvete er galt med sideskjørtet??? skjønner ikke hva som er galt med lykta, har jo ikke lagt et frontskørt, så skjønner ikek problemet ditt:S og strekene, blury?!?! skulle tro du er missunnelig elr no, siden du bare klager. uansett, jeg synes den er kul, og hvis noen ikke liker den, så synd for dem:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 syns ikke moddn va så bra som dem sir, må jo være litt negativ når alle andre e så sinnsykt positiv.. Sideskjørte ser falskt å kornat ut.. Å kan ikke akkuratt si at æ e mesunnelig vis d va d du trudde.. Løkta ser så altfor lys ut iforhold til restn (så den ser falsk ut) Men idean e jo forholdsvis god.. Å æ trur man kunne ha sedd de "spoileran" på andre sia åsså av frontskjørte(frontfangern) Whatevah... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 syns ikke moddn va så bra som dem sir, må jo være litt negativ når alle andre e så sinnsykt positiv.. Sideskjørte ser falskt å kornat ut.. Å kan ikke akkuratt si at æ e mesunnelig vis d va d du trudde.. Løkta ser så altfor lys ut iforhold til restn (så den ser falsk ut) Men idean e jo forholdsvis god.. Å æ trur man kunne ha sedd de "spoileran" på andre sia åsså av frontskjørte(frontfangern) Whatevah... :) oh man! sideskjørtet er fra en EKTE bil, det du kaller "kornete", er refleksjoner. de "spoilerne" (eller hva faan de heter) kom fra en bil i akkurat samma vinkel, og på den syntes de IKKE på andre sia;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Er enig med maa her. du har veldig gode ideer men utførelsen er ikke så bra dessverre. Frontfangeren har feil farge, og tilpassingen av den nye fangern til bilen er dårlig. veldig blurry og du ser skille veldig godt. Lyktene er forsåvidt gode, men de passer liksom ikke helt på bilen. panseret sine linjer kræsjer litt med lyktene. inn/uttaket på panseret er også feil farge. den er mere blå enn bilen. hjulbuen foran er blurry. sideskjørt er sikkert fra en ekte bil, men refleksjonene er altfor sterke, og den er også i feil farge. refleksjonene på siderutene er også feil, og spoileren er i feil vinkel Husk, jeg sier ikke dette for å være slem eller noe sånt, jeg gjør det slik at man skal lære mer og bli enda flinkere det at du sier maa er misunelig fordi han sier hva han mener, og viser deg hva som er feil blir bar dumt syns jeg. han prøver bare å hjelpe deg. Btw: de "Spoilerne" dere nevner kalles Canards Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg