MSpeed Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 jaja, hadde litt tid idag, så fikk satt meg ned og lagd en litt bedre modd en Chryslern. ikke det beste jeg har lagd men har også kun brukt 2-3 timer på den. er mye som er forandret, kan nevne endel. ny frontfanger, bredda, krom felger, sideskjørt, veltebur, krom speil osv.. er ganske mye som er endret faktisk... håper dere liker den:) Jada. klarte ikke å la denne bilen ligge ifred, så har jobbet ganske mye med den idag. er mange forandringer nå! og de feilene som var på første utgave håper jeg at er fikset nå. er sikkert noen feil på denne også men er så inni hakkebakken trøtt nå at jeg ikke klarer å se noen ting, men takket være en liten photoshop sesion med Nedi så klarte jeg å være våken og fullføre denne modden. jaja, nok prat.. btw: motoren er satt sammen av 4 andre motorer pluss den orginale, så var litt arbeid det! Bra nok for Hof eller? m'm :) takk til: X-Ecutioner, Nedi, Glacius, Slicky, Raggar-Lars og alle dere andre som har hatt noe med denne bilen! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Denne er heit, Jon... Jeg har sagt til deg allerede hva jeg mener, så det er kanskje ikke så nødvendig å si noe mer:P Lyktene er kanskje litt kjedelige? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 oi sann....! Bra jobba... så jo helt ekte ut spør du meg! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 fet fet fet fet som -x-, du vet hva jeg og mener, digger de buene !! bra jobbet bolla Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 he got tha bling! Kul modd :) Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hmm.. stilig men... når jeg ser nok på hjulbuene ser de litt "satt på" ut, vet det er stygg vanskelig å få det heeeelt ordentlig.. Frontfangeren ser litt for plastikk ut nede ved merket du har satt på, og kanskje ic'en er litt for lys?? kan godt hende det er jeg som er grisetrøtt og øya er klikk da men... :) :fish Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Det der er bare GANGSTA, tenk å komme rullende i Oslos gater med den ...får nok litt respekt ja.. :pray Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 shiiiiiiiit. RÅÅÅ Faen hadde jeg funnet den på internett så hadde jeg ikke tvila ett sekund på at den var ekte. Utrolig rå modd. :pray Hmm nå fikk jeg lyst til og fikse dataen min igjen så jeg får modda litt igjen også :) Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Btw, kan du senge meg orginalen til de rimsa?:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knemor Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Bare en ting å si!.. Den ble drit fet!!! :pray :pray :pray Siter ------------------------------- 1987 Saab 900 Turbo Intercooler 155hk Selges! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=793493 ------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 denne var stilig du hehe. litt for gangstagangstablingbling for meg, men bra gjort.. syns fronten ser litt skeiv ut...(?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Meget bra, Jon! Bruker du contrast for å få den så skinnende? (sett det i flere brae mods...) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Meget bra, Jon! Bruker du contrast for å få den så skinnende? (sett det i flere brae mods...) Hva? er ToRReS og MSpeed på "first-name-basis"? :P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 haha, IC'n er bedre i Photoshop en original !!! Mye bra job MSpeed !!!!! Widebody ble meget bra !! Men sett dit en fin spoiler. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hva? er ToRReS og MSpeed på "first-name-basis"? :P X Haha, lol! :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg