Gå til innhold

Lexus GS

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

jaja, hadde litt tid idag, så fikk satt meg ned og lagd en litt bedre modd en Chryslern. ikke det beste jeg har lagd men har også kun brukt 2-3 timer på den. er mye som er forandret, kan nevne endel. ny frontfanger, bredda, krom felger, sideskjørt, veltebur, krom speil osv.. er ganske mye som er endret faktisk... håper dere liker den:)

lexusorg0nn.jpg

lexusgs4300fb.jpg

Jada. klarte ikke å la denne bilen ligge ifred, så har jobbet ganske mye med den idag. er mange forandringer nå! og de feilene som var på første utgave håper jeg at er fikset nå. er sikkert noen feil på denne også men er så inni hakkebakken trøtt nå at jeg ikke klarer å se noen ting, men takket være en liten photoshop sesion med Nedi så klarte jeg å være våken og fullføre denne modden. jaja, nok prat.. btw: motoren er satt sammen av 4 andre motorer pluss den orginale, så var litt arbeid det!

lexusgs430ss20hq.jpg

Bra nok for Hof eller? m'm :)

takk til: X-Ecutioner, Nedi, Glacius, Slicky, Raggar-Lars og alle dere andre som har hatt noe med denne bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm.. stilig men...

når jeg ser nok på hjulbuene ser de litt "satt på" ut, vet det er stygg vanskelig å få det heeeelt ordentlig..

Frontfangeren ser litt for plastikk ut nede ved merket du har satt på, og kanskje ic'en er litt for lys?? kan godt hende det er jeg som er grisetrøtt og øya er klikk da men... :)

:fish

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shiiiiiiiit. RÅÅÅ

Faen hadde jeg funnet den på internett så hadde jeg ikke tvila ett sekund på at den var ekte. Utrolig rå modd. :pray

Hmm nå fikk jeg lyst til og fikse dataen min igjen så jeg får modda litt igjen også :)

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider