MSpeed Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hehe, takker for alle kommentarene folkens.. setter pris på det:) kommer en ganske stor update senere idag pm sendt carude Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hva? er ToRReS og MSpeed på "first-name-basis"? :P X *LER* det lurte jeg og på når jeg så det der -X- Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 fin modd MSpeed.. mn syns d er noe rart med hjulbuene/breddinga..:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 jada..svær oppdatering på side 1 folkens!! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 blei mye bedre nå... mn hva er den dritten som er i døra der?? for å holde døre åpen?? åsså dekka er dårlige.. du ser dem lixom ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Helt rå!! Ta bort den stygge stroppen i døra! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 grisebra sjukt fet EDIT: PM sent til Dr.S for overføring til HOF. rett og slett bare fordi den er så sjukt fet Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Må bare si att MSpeed er den beste på Photoshop her !!!!! Ikke noen feil alls !! Utrolig fet mod !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 grisebrasjukt fet EDIT: PM sent til Dr.S for overføring til HOF. rett og slett bare fordi den er så sjukt fet d har vell ikke du noe rett til å bestemme eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Må bare si att MSpeed er den beste på Photoshop her !!!!! Ikke noen feil alls !! Utrolig fet mod !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MSpeed er veldig dyktig.. men vill nokk si at Zein ligger ett parr hakk over.. men min mening da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 om så skal sies: det var jeg som fikk opprettet HOF Sticky i samarbeid med admin, jeg, caps MSpeed og Glacius gir hverandre beskjed om hva som fortjener plass der. Lexusen fortjener plass der og det vet du og. Glacius er definitivt best her, om ikke bare her så er han iblandt de beste rundt om i verden. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 om så skal sies: det var jeg som fikk opprettet HOF Sticky i samarbeid med admin, jeg, caps MSpeed og Glacius gir hverandre beskjed om hva som fortjener plass der. Lexusen fortjener plass der og det vet du og. Glacius er definitivt best her, om ikke bare her så er han iblandt de beste rundt om i verden. du fikk opprettet HOF.. d har vell ingen tin å si vell?? d er vell (hmm hva skall jg kalle d??) leserene/brukerene av BF/photoshop forumet som skal bestemme det?? hverfall sånn d er på digimods da.. eller?? Lexusen er drit fin den, sier ikke noe annet.. faktisk noe av det bedre jg har sett av MSpeed.. men om den skal få bli med i HOF syns jg vi andre oxo kan vere med å bestemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hva om vi setter opp en poll på om Lexusen skal komme i hof da? blir det bedre? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Jeg har fått en forespørsel om å plassere Lexusen i HOF. Kan dere ikke lage en poll på dette så jeg ikke gjør noe galt her? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 jg har ikke noe i mot om den havner der lixom.. mn syns d hadde vert greit om flere en 2-3 stk skulle bestemme hvem modder som havna der;) Modden er jo klart en verdig HOF Kandidat(eller hva jg skal kalle d):P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg