Gå til innhold

Audioter... hehe

Ranger emnet


MacSi

Anbefalte innlegg

Vet ikke om denne har vært oppe før.. men jeg lo meg iallefall skakk da jeg satt å leste denne i går :D

 

Audioter!

 

Ikke at jeg tar en side i saken.. men mann må jo bare le når man ser alle de latterlige svara nedover :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

beklager å si det men det er så sant så sant ..

leste mye av svarene og må si meg enig med mye av det der også .. bla det med at "audioter" er verst på trange landeveier hvor de legger seg midt i veien så oss andre må kjøre i grøfta..

opplevd det flere ganger selv

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager å si det men det er så sant så sant ..

leste mye av svarene og må si meg enig med mye av det der også .. bla det med at "audioter" er verst på trange landeveier hvor de legger seg midt i veien så oss andre må kjøre i grøfta..

opplevd det flere ganger selv

 

hehe.. er vell ikke spessiellt A6er du møter også da?

Journalisten mener at "A4-menneskene" er værst.. men skal jeg tenke over hvilke biler jeg har hatt ubehagelige møter med på trange veier.. så må jeg si at A6ene har vært de værste..

Men nå snakker han jo egentlig om køsniking i oslotrafikken han som har skrevet dette her han da.. :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene som svarte var jo skikkelig tøffing han da....

 

"Jeg har audi cab med 2,3 liter motor...

 

Jeg kjører kjappere enn deg for jeg faktisk kan"

 

:roll: :roll:

 

Det er faktisk en som påstår at de fleste audier i norge kommer med turbo og greier.. :rolleyes:

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, audi er fine biler og de fleste av dem går helt greit. De er morsomme å kjøre, så hvorfor ikke gi litt gass? :P

 

Men det stemmer nok ja, audi-kjørere kjører litt fortere enn mange andre.

Det gjør jeg også når jeg kjører audi

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager å si det men det er så sant så sant ..

leste mye av svarene og må si meg enig med mye av det der også .. bla det med at "audioter" er verst på trange landeveier hvor de legger seg midt i veien så oss andre må kjøre i grøfta..

opplevd det flere ganger selv

 

er da ikke bare audier som kjører midt i veien.. jeg bor midt i svarte skauen, kjører fram og tilbake til jobben hver dag... byklædder ligger midt i veien.. "Herregud tenk om jeg kom til å få dekket mitt på den hvite stripa på denne smale veien" :fuckme2:

 

ifjor måtte jeg hive meg i grøfta pga. en nisse som kjørte midt i veien, han tok innersving mot meg for å si det sånn.. på godt østlansk : en typisk dretjævel (les dretjevel :) ) :boxing :boxing

 

og folk som sniker i køen, de slipper jeg faen ikke inn..uavhenging om det er audi eller ikke.. vil de bulke den gamle haugen min, come on sier nå jeg.. coulden care less..

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som en skrev der, så er det en grunn til at det er netopp de som kjører sånn!

Det er som regel advokater eller andre "viktige" mennesker som kjører de nye audiene, og de skal komme seg fort på jobben.

Greit nok at bmw ligger overlegent øverst på farts toppen, men jeg ser flere audier som kjører som tråd starter beskriver det.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg på en episode for et par år siden.. Jeg kjørte på den tiden flyttebil.. Jeg hadde vært en tur på østfoldsiden med noen mindre kolli, og skulle ut på ulvøya (utenfor oslo) og hente noen møbler. Ulvøybrua er smal, og når du kommer sørfra med stor lastebil, må du bruke begge feltene i innkjørselen for å komme inn. I tilleg er bruspennet sine kabler spent ned ved veikanten mot E18.. (mossevegen), så man må legge seg godt over for ikke å ta oppi.. Mens jeg var på vei inn på brua, og rundt dette bruspennet, kommer et rasshøl i 40åra i svart mercedes kjørende inn fra andre siden, stopper forran lastebilen min, og bøyer seg ut og skriker: "Har du fått'n i påst'n eller?" Det var plass til å kjøre forbi, men jeg måtte alikevel rygge lastebilen ut på mosseveien, for at rasshølet skulle slippe å kjøre opp på fortauet.. Fortauskanten er faktisk hele 2 cm, og den kunne ødelegge dekka!! Derfor: treffer dere en svart mercedes stv. på sursøya, med tynnhøret rasshøl fra molde bak rattet... Venligst fortell ham hva slags menneske han er.. Jeg hadde logo på både bil og klær, og måtte dessverre oppføre meg pent.... :fuckme2:

 

 

ulvoybrua.jpg

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan gjerne kalle meg en Audiot fordi jeg som billist helst vil: Komme hjem i kveld.

kjøre 10km over grensa!

klare å hanskes med rødt grønt lys og rundkjøringer. er det min feil at jeg faktisk setter pris på at andre folk i trafikken faktisk er med på å skape flyt og ikke kaos?

 

Det vil jo jeg og.. Men alikevel kommer en a6, bmw 5 serie, stjernegris, eller annen "dyr viktig bil" og blinker med lysa,.. Det som er problemet her er ikke de som vil litt fortere hjem, som deg. Det er de som kommer i speilet DITT og blinker igjen, i sin store dre viktige bil som er problemet. Mange er grundere, elller andre "viktige" personer, med ny statusbil.. De tror de eier veien, og om jeg eller du låner litt av den, skal vi se til helvete å passe oss... At mange av de kjører ny fin audi med grønne skilter er tilfeldig.. Det er "jeg er viktigere en deg" holdningen som er selve cluet her...

 

Jeg har sett at de som kjører f-eks jaguar, lincoln, etc, er mye mer venlige i trafikken. De smiler, vinker, og slipper folk frem. Tydeligvis har de god tid, og skal bare flytte seg mest mulig behagelig.. Hvorfor gjelder ikke det folket i tysk bil...? :wonder Det finnes jo selvfølgelig unntak.. Gamle menn med hatt kjører også audi og lignende. Men det blir enten eller!! Gammel mann, eller "audiot".....

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt igjen i kritikken som blir gitt mot "Audiotene"...

Når jeg har muligheten sniker jeg gjerne i køen, f,eks hvis det blir grønt når jeg kommer til krysset så legger jeg meg lett til venstre og kjører forbi køenDevil , spesielt hvis det er busser eller lastebiler som står fremst..

men er veldig skjelden at jeg legger meg til venstre på rødt lys..

 

Opplever fra tid til annen litt eldre frekkaser som kommer i "litt" dyrere biler og legger seg opp på siden av meg i lyskryss når jeg står fremst på rødt.. I slike situasjoner sparer jeg ikke på kruttet(Er lite krutt da, men dog:D)..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for meg helt utrolig... At man i en landsdekkende avis kan skrive noe slikt som en utrolig generaliserende artikkel? dette er like dumt som å si at alle negere er slaver, eller at alle av den såkalte ariske rasen er overlegne...

 

Hvilken bil man kjører er jo uvesentlig, personen kjører jo likt om han kjører Audi, Saab eller Toyota...

 

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår