Gå til innhold

Audioter... hehe

Ranger emnet


MacSi

Anbefalte innlegg

Hvilken bil man kjører er jo uvesentlig, personen kjører jo likt om han kjører Audi, Saab eller Toyota...

X

 

Så med denne setning mener du å påstå at grunnen til at Citroën er det bilmerket som har minst bøter prosentvis overall bare kommer av at de har JÆVELIG flaks og aldri blir stoppa når de gjør noe galt??

Mens BMWer Audier og Mercedeser på sin side er bilister som har så skrekkelig uflaks at de blir stoppa hver gang de gjør noe ulovlig??

 

Og at grunnen til at det er så mange audier og taxier er de som bulker mest (etter de klassiske konebilene) er fordi de er så uheldige å være på feil sted til feil tid?

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

husker da jeg hentet bilen min så skulle jeg leke meg.. men den lille motoren jeg har så betyr det at en trang svingete vei er det eneste som passer..

så jeg dro til helgeroa fra porsgrunn på de lokal veiene på 20minutter møtte jeg ca 30biler (det var sommer) dette var på veien fra E18 til helgeroa så den er veldig trang og svingete..

ca halvparten av bilene var faktisk audier.. (var litt overasket over det faktisk)

møtte jeg en toyota la deg seg riktig, møtte jeg en honda la den seg riktig, møtte jeg en BMW la den seg riktig, møtte jeg en Mercedes la den seg riktig, møtte jeg en Mazda la den seg riktig, møtte jeg en Peugot la den seg riktig.

men hver eneste faens gang jeg møtte en audi måtte jeg legge meg mye lengre ute i grøfta.. og de senka aldri farta heller..

jeg ble ganske sjokkert over det så jeg skrev en post her på forumet (søk funksjonen her SUGER!)

 

noen uker senere kjørte jeg samme vei da med en bil bak (onkel) da var felles ferien over for en stundsiden så det var mindre biler.. men noen få audier var det.. selvsagt så nektet de å senke farten og legge seg lengre ut.. når vi kom frem så var jeg frustret og sa det til onklen min og da s han bare slik må jeg bare regne med.. folk som kjører Audi er egoister, og utrolig nok er ikke folk som kjører Passat det..

er utrolig hva et logo i grillen kan si om eieren....

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gidde å henge seg opp i hva en stakkars blogger mener er for meg helt uforståeligt :peace:

 

Satt akkurat å tenkte det samme når jeg lestede siste postene her.. hehe

Jeg viste at denen tråden kom til å provosere noen.. hadde vell egentlig ventet at diskusjonen skulle ta litt mere av.. men men :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare jeg som synest det er morosomt og måte på slike egoister?

når jeg hadde Volvoen, og det kom en eller annen idiot som ikke ville holde sia si om det så smalt, så dreit jeg i det, jeg kjørte 240! smeller det så går det ut over den andre :p skal si de for seg et sjokk da jeg ikke kjører i grøfta for å slippe dem forbi, står på brems og sjangler inn på sin side av veien igjen.

men jeg ser den type oppførsel mest i gamle damer i konebiler, satt på med en kompiss, vi ble pressa av veien av ei gamma dame i en Polo, hu har så stor bil vettu, må bruke hele veien.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg ser den type oppførsel mest i gamle damer i konebiler, satt på med en kompiss, vi ble pressa av veien av ei gamma dame i en Polo, hu har så stor bil vettu, må bruke hele veien.

 

Enig der. Gamle kjerringer er de som alltid legger seg midt i veien. Audigutta kan stort sett kjøre bil. :P

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der. Gamle kjerringer er de som alltid legger seg midt i veien. Audigutta kan stort sett kjøre bil. :P

 

Få gamlinga av veien :boxing

 

Syntes det selv er patetisk å diskutere at det er audi eier som er ditten og datten da det avhenger av deres personlige oppfattning. jeg syntes selv det er andre bilmerker som utpeker seg mere enn audi gutta. Jeg har aldri følt meg "presset" av en audi noen gang, kanskje fordi jeg selv kjører en? Devil

 

Men til dere som stadig blir blinket på av billister som tar dere igjen på motorveien osv, har dere kanskje tenkt over fartsgrensa og om dere virkelig klarer å holde den? :boxing he he (patetisk?)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det ham, egentlig, var det kona som valgte bil for ham?

Eller fikk han ikke lov av sin overordnede å ha Audi som firmabil?

Han må virkelig være utilfreds med seg selv, som rakker ned på folk som har ett bestemt bilmerke.

Uansett hva årsaken måtte være tyder skrivingen på misunnelse og umodenhet.

Det er jo rene bilistrasimen han dyrker.

Slike liksomskribenter burde VG ta avstand fra om de vil bli oppfattet som et seriøst nyhetsorgan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... I dag tok jeg faktisk igjen en audi med lastebilen. Nyeste cab'en. 2.3 v6, hele greia.. (sikkert golfbager og) Han tutla ihvertfall av gårde mitt i veien, i sin egen verden, og sitt eget tempo.. Veien er lang og svingete, og mange busstopp, men ikke faen om han ville slippe forbi.. bare lå midt i venen, som om han eide den. Dette er en vei full av 80soner, og litt innslag av 70 og 60 innimellom.. Og han lå stort sett godt under. Satt der og preika med kjerringa og pekte hit og dit, og nøt landskapet... Bryr vel ikke han at en stakkars faen i lastebil prøver å rekke alle butikkene i tide... Det er vel ikke for mye for langt å slippe å ligge bak på en øde landevei klokka 7 en lørdags morran? De fleste har vett til ihvertfall holde siden sin så man kan kjøre forbi..... asshole

 

Nei, alle audi eiere kjører ikke som svin, men han trodde alikevel han eide veien...

 

Det skal nevnes at da jeg kom andre veien på en samma strekka gjentok en toyota carina samme bragden.. Men han var litt rasker......

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere bruker ferien deres til?

Her sitter dere å diskuterer hvem som kjører hvor fort og hvilken bil han eller hun kjører, om han kjører Audi, bmw, mb, eller mazda spiller vel ingen rolle om det er en person med rally-gener kjører han fælt.

(personer med rally gener velger oftest gamle gode rally konger :win , AUDI)

Dere som er så heldige å ha lappen burde heller sitte i en fet bil å lære å sladde litt skikkelig!!!!!!!!

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår