Gå til innhold

Audioter... hehe

Ranger emnet


MacSi

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må vel dra i gang med et Jeremy Clarkson-sitat.

"You are in my way, you are where I want to be, I need to be in front of you, it's a man-thing!"

 

;)

 

Søker du etter gamle tråder å dra frem, så du får flere poster? ;)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cozzie!!! du skulle jo ikke nevne det da din godtegomp!! hva med audi's taushetsplikt!!?!

dette er tross alt en av de tinga du må skrive under på i kontrakta når du kjøper audi...

 

Stjal min.. men fant ut etterpå at det ikke var en S-bil. Så føler meg litt lurt.. derfor jeg nevner det :D

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men hver gang jeg setter rumpa mi ned i Audi blir tunge sko tyngre. Da jeg hadde Audi klarte jeg ikke en eneste dag uten å ligge i over 200. Nå kjører meg merce og jetta og jeg kjører som et lam i forhold... Er noe med Audi..

Hmm.. Sånn har alle bila mine vært :thumb (De(n) som gjorde 200 :P)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Tenker du blir skikkelig sinna når du ikke blir sluppet frem også da :)

Det er ingenting i veien med å bytte felt nå og da, men å snike ved av/påkjøringer på motorveien og lignende er jo lavmål.

Selv forsøkte jeg å ligge i høyrefeltet hele veien til jobben idag, og det var rolig og behagelig.

Men på vei fra Stockholm til Oslo i går ettermiddag plukket jeg biler som småbær :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv forsøkte jeg å ligge i høyrefeltet hele veien til jobben idag, og det var rolig og behagelig.

 

Ble du ikke gal? Hehe... Får nervøse anfall jeg da :D

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg dårlig erfaringer med folk som kjører:

 

E34 (særlig!)

E36

E39

A6

Freelander

 

Har nettopp hatt et solid forsikringoppgjør med en dame i en gml 520i.

 

(Ellers så er det vanlig, gjennomført slurv av norske/svenske/danske bilister å ikke bruke tegn. Helt til det smeller en dag da selvfølgelig :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke gal. Var veldig avslappende. Synes det var morro med alle som stresser avgårde. Jeg har alltid god tid, og kommer stort sett 15-20 minutter for tidlig på jobb hver dag. Hater å være i siste liten, og kø er INGEN unnskyldning. Folk som skylder på kø avslører at de ikke kan planleggning. Og det er ikke positivt.

Når det er sagt, blir det alltid et par harde aksellerasjoner. Er jo tross alt turbo-Saab jeg kjører, og da skal man være disiplinert for å ikke gasa på :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kan ikke si det, tråden lå på forsiden i Off Topic når jeg så den, leste gjennom, postet så.

Du da? Poster du OT for å få opp postcount?

 

Haha, tror ikke du skal beskylde noen for slikt.. *host*

 

OT:

Visse folk kjører som svin uansett bil :hammer

90 Vw Golf 2 1.6 4-dørs

X-87' Mazda 929 2.2 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår