Gå til innhold

Audioter... hehe

Ranger emnet


MacSi

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble ikke gal. Var veldig avslappende. Synes det var morro med alle som stresser avgårde. Jeg har alltid god tid, og kommer stort sett 15-20 minutter for tidlig på jobb hver dag. Hater å være i siste liten, og kø er INGEN unnskyldning. Folk som skylder på kø avslører at de ikke kan planleggning. Og det er ikke positivt.

Når det er sagt, blir det alltid et par harde aksellerasjoner. Er jo tross alt turbo-Saab jeg kjører, og da skal man være disiplinert for å ikke gasa på :)

 

Sikker på at du er mann? Hehe.. babyhmm?

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til jobb i dag fikk jeg oppleve to audioter...

Dene ene kasta seg forran en kranbil uten å blinke, og det var bare snakk om en halvmeter så hadde det vært kollisjon.

 

Den andre prøvde seg på en liten snik forbi vikepliktregelen, men han fikk seg en støkk når han så at jeg ikke stoppa for han.

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til jobb i dag fikk jeg oppleve to audioter...

Dene ene kasta seg forran en kranbil uten å blinke, og det var bare snakk om en halvmeter så hadde det vært kollisjon.

 

Den andre prøvde seg på en liten snik forbi vikepliktregelen, men han fikk seg en støkk når han så at jeg ikke stoppa for han.

 

På vei til skolen en dag fikk jeg oppleve en audiot. Han la seg ut i 200 og kjørte forbi minst 20biler på ei sinnsykt lang strekke. Audioten var meg :D

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til skolen en dag fikk jeg oppleve en audiot. Han la seg ut i 200 og kjørte forbi minst 20biler på ei sinnsykt lang strekke. Audioten var meg :D

 

hehe. NICE :wave

 

AUDI 4 LIFE

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til skolen en dag fikk jeg oppleve en audiot. Han la seg ut i 200 og kjørte forbi minst 20biler på ei sinnsykt lang strekke. Audioten var meg :D

200 er ett must, hver dag ;)

Mvh

Marius

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår