Gå til innhold

Audioter... hehe

Ranger emnet


MacSi

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig der. Gamle kjerringer er de som alltid legger seg midt i veien. Audigutta kan stort sett kjøre bil. :P

 

ja for bilmerke sier jævlig så mye om sjåførens trafikkegenskaper...

alle som har en "viktig" jobb stresser ikke til jobb...

alle som kjører audi er ikke gamle rånere som liker å skru og kjøre bil...

alle gamle kjerringer sitter ikke å nynner på gamle beat for beat slagere mens de sitter og ser mellom rattet og dasjen i sin egen verden...

og det er jævlig irriterende og måtte bremse for en idiot som ikke tar hensyn til andre og tror at hans audi a4 1.6 akselerer så jævlig mye bedre enn min volvo at han kan legge seg i filen som går til høyre når han skal rett frem...

hvis jeg ikke hadde vært glad i bilen min så hadde jeg kjørt rett inn i sida på disse idiotene...(er ikke bare a4 1.6 men også bmw'er og mercedes'er med økonomiske(små) motorer)

og ja jeg vet at jeg ikke har stor motor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er da sikkert på fastlandet innimellom han og?

 

Vil si jeg har et mest anstrengt forhold til gubber i nyere Volvoer gjerne med litt motor. Her tas det ikke hensyn til noe eller noen, og rv3 gjennom østerdalen går jaggu fort for sånne :)

 

Ingen tør jo å erte på sånne heller siden en ganske stor andel av dem er sivilpurk hmmmmmmmmm

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg var i dag på vei opp E134 fra notodden i en sur 740 med sommerdekk, og synes at jeg ligger i grei hastighet. Nåla viser 80 i det jeg er sikker på er en 70-sone, så jeg antok at alle som lå bak meg ville bare følge på. Men neida, ikke audioten som lå og småpressa, han skulle forbi han. Jeg er litt usikker på hva slags merke, men det var en stasjonsvogn iallefall.

 

Jeg legger meg iallefall på heng bare for å se hvor jævlig han kjører, og det lå som regel i 100-110, helt til vi endelig møtte på en med tilhenger som lå i fartsgrensa eller litt over, hvor det tok 3-4 svinger før han tråkka stram vaier igjen og føyk forbi. Da hadde jeg sett mer enn nok, og følt at jeg hadde lekt nok med livet for denne gangen og la meg bare i pen avstand til bilen foran meg og konsentrerte meg om det jeg var på tur for å gjøre, nemlig å ta bilder.

 

Jeg fatter bare ikke de som absolutt MÅ kjøre forbi... jeg lå jo allerede 10 over grensa, på et føre som kunne være glatt, hva faen er da vitsen med å fise forbi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er bilen som påvirker oss til å kjøre fort. Audi er en "småsporty" bil, så de som liker litt fart og spenning kjøper seg ofte en Audi.

 

Og jeg må nesten le litt av folk som blir skremt av Audier som ligger 20 over grensa :p Faen, kjører dere Nissan Micra ell? :p

 

Bilen ble ikke oppfunnet for å frakte folk fra a til b, men for å ha det litt gøy :) Er da ikke feil å ta rundetider når en er ute å kjører en søndag? :D

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke feil å ta rundetider når en er ute å kjører en søndag? :D

 

Har funnet ut at det er dårlig deal å sette rundetider på søndager. hehe

Alle 'oldiser' er ute, svensketrafikken og søndagstur-gåere.

Men om kvelden/natta i ukedagene så lurer audi'n seg rolig og forsiktig ut av garasjen i søken på å finne noen artige svinger :driving

 

-Sniking i påkjøringsrampen er helt greit sålenge det ikke kommer biler bakfra.

-Og folk burde lære av svergie når det gjelder motorveikjøring som nevnt tidligere i tråden her.

-Blinklys trenger man ikke bruke når man har passert noen i 2felten på venstre side og skal legge seg inn (forutsett at man ikke har bil bak seg i venstre fil), for skjønner ikke han vognføreren (som blir forbikjørt, høyre fil) hvor han skal legge seg inn så skulle han vært tatt ifra førerkortet på stedet (mener jeg)!

 

Og et av de største problemene i dagens trafikkbilde er: FOLK KAN IKKE LESE TRAFIKK GODT NOK, derav masse syting om audi som kjører for fort o.l.

 

-Jeg tror de som syter om at audi folk kjører som noen idioter, vil ved en eller annen fase lengre opp i livet, kjøpe seg en audi med stor motor en dag, fordi det nettop har ligget en viss misunnelse i underbevisstheten!

 

-Det som ofte oppleves når jeg ligger å cruiser(i 110/120) på e6 er alltid slitsomme folk som SKAL kappkjøre, (les bmw og japanere/m større hjul enn motor på 18år gammel vognførere med dama på 13år ved siden av) bare fordi jeg har Audi S. Hvem prøver de egentlig å imponere?! jeg lar de bare kjøre forbi, fordi det rett og slett blir for dumt. Jeg har ikke interesse å kasete bort bensin på slikt yngel. Sikker på mange av disse 'ungdommene' er her på forumet også og skryter " jeg dro fra en audi s idag..ahhaha, drittbiler osv". Kommer det en mercedes s klasse el lignede så er jeg mer eller mindre klar for å bruke litt ektra bensin.

 

ugh, skrivekrampe. Morsom tråd egentlig! Han bloggkar'n har oppskaket mye diskusjoner i bilmiljø med de påstandene.

s2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at det er dårlig deal å sette rundetider på søndager. hehe

Alle 'oldiser' er ute, svensketrafikken og søndagstur-gåere.

Men om kvelden/natta i ukedagene så lurer audi'n seg rolig og forsiktig ut av garasjen i søken på å finne noen artige svinger :driving

 

Norge sovner jo etter barneTV på søndager da :D Har ikke stått opp før da uansett.

 

Enig med deg om at folk er alt for dårlige til å lese trafikken. Jeg kjører fort hele tiden og jeg elsker å finne ut hva som er absolutt maks igjenom noen bestemte svinger, men jeg setter ALDRI noen i fare. Kan med handa på hjertet si at jeg bare en enste gang har gjort noe galt i frafikken (noe galt da mener jeg å sette andre i fare... Ikke fartsgrenser og sånn :p).

 

De som er farlige for trafikken er Oldiser, en god del kjerringer og noen menn som bare aldri skulle fått lappen. Kjennetegner på disse sjåførene er at de er helt nærva når de kjører og de er utrygge på alt de gjør. Kjør med selvtillit!

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

:bump - Til skrivemaskineriene alle mann! Hvem blir den første i årets første runde til å fortelle om sin :driving hvor en Audi(ot) var innblandet? :word_ms

 

 

Til next time hellothere

Skody

:hide

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shake De Audiotene de Audiotene :shake

 

Jeg bor som man sikkert merker på meg på fjellet. Her har vi noe som kalles påskefjellet. Hit emigrerer Audioter og andre anekdoter i jevn stri strøm i midten av April. Jeg har oppført meg fint i påska og latt stimen kjøre forbi, derfor har jeg ingen særskilt historie om emnet :ass

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å kræsje i en audiot i dag.. og det hadde sikkert blitt min skyld.. Men han kom i rundkjøringa i mørket, uten lys.. og når det skal være så mye hekker og "pynt" på midtrabatter og i rundkjøringer så er det ikke bestandig like greit å se audier uten lys i mørket... Men på toppen av det hele.. så tutet han.. MASSE.. akkurat som om det var jeg som kom uten lys? hehe

*host*dårlig retta importbil*kremt* :D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner litt denne diskusjonen :) Så for å skape litt røre her: Jeg har solgt audien og jeg angrer stort på det, for jeg savner virkelig å høre dere tute og banne:p

 

Så fort muligheten byr seg skal jeg knerte meg en Audi igjen, og da skal jeg være helt Audiot og gjøre alle de "fæle tinga". Jeg skal "råkjøre" i 110 på motorveien, og når jeg er nesten alene på motorveien skal bytte felt uten å bruke blinklys! OoooOOoh :p Tenk om noen dør!?

 

Slutt og syt og lær dere å lese trafikken!

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå i rundt 90 på riksvei, ble forbikjørt av 2005 BMW 5-serie. Vel, det er ikke første gang denne bilen har kjørt forbi meg.. :)

 

Jepp, eldre mann med mye penger :P

 

Forøvrig er jeg også litt nervøs for folk som er FOR sikre på seg selv i trafikken. Men å kjøre uten selvtillit er uansett ikke bra det heller, folk som ligger i 60 i en 80-sone på tørr vei, skaper irritasjon og farlige situasjoner.

 

Men folk som ligger i 160 i 80-sonen vil vel også være en viss risiko, i alle fall enkelte ganger. Protester? :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audien er nysenka og har nye lisser...jeg er klar for en sommer med idiotkjøring.

 

Praise the lord ;)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår