Gå til innhold

Audioter... hehe

Ranger emnet


MacSi

Anbefalte innlegg

Men folk som ligger i 160 i 80-sonen vil vel også være en vss risiko, i alle fall enkelte ganger. Protester? :)

 

Kommer litt an på hvor man kjører, da... 160 på en rettstrekke på tørr vei med autovern i hue' og ræva og lite/ingen trafikk er ikke veldig farlig om man vet hva man driver med/kjører en kurant bil.

 

Audien er nysenka og har nye lisser...jeg er klar for en sommer med idiotkjøring.

 

:thumb

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer litt an på hvor man kjører, da... 160 på en rettstrekke på tørr vei med autovern i hue' og ræva og lite/ingen trafikk er ikke veldig farlig om man vet hva man driver med/kjører en kurant bil.

Jepp, er du på slik vei er det forsvarlig. :)

 

Men på en litt svingete riksvei med normalt trafikk er det ikke sikkert situasjonen er helt den samme :P

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd jeg ikke har Audi mere. Men jeg får jammen meg tuta og vifta med armene med Golfen også. LOL. har klart å erte på meg 3 pakkiser, 2 taxier og 2 famile fedre med Volvo. HA HA. prøver å kjøre etter meg rundt i lillestrøm, driver å tuter og blinker og prøver å presse meg. Er bare dumt jeg er kjent i lillestrøm da :knob: Må si jeg virkelig nyter det å presse folk på motorveien, liker å blinke på folk som ikke klarer å holde fartsgrensa. og jeg elsker å vifte med fingern til folk som i det hele tatt ikke klarer å følge med i køen, påkjøringen osv.

 

Seinest i dag så måtte jeg ta en forbikjøring med påfølgende fingern og tåkebaklys i påkjøringen på motorveien til skedsmokorset da det var en "Peugidiot" som ikke klarte å akselerere opp i 100 i påkjøringsfeltet.

 

Men jeg vil helst be folk tenke seg om før de poster "audiot" osv, da det kanskje ligger noe bak nettopp det at de kjører litt fortere, blinker på dere når dere ligger i venstrefila, eller ligger i fartsgrensa. Kanskje det er dere som ikke klarer å kjøre de 5km over grensa, følge med i speilet eller i fløtte seg fra venstre fila når det kommer en bil som kjører fortere.:fingers:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd jeg ikke har Audi mere. Men jeg får jammen meg tuta og vifta med armene med Golfen også. LOL. har klart å erte på meg 3 pakkiser, 2 taxier og 2 famile fedre med Volvo. HA HA. prøver å kjøre etter meg rundt i lillestrøm, driver å tuter og blinker og prøver å presse meg. Er bare dumt jeg er kjent i lillestrøm da :knob: Må si jeg virkelig nyter det å presse folk på motorveien, liker å blinke på folk som ikke klarer å holde fartsgrensa. og jeg elsker å vifte med fingern til folk som i det hele tatt ikke klarer å følge med i køen, påkjøringen osv.

 

Seinest i dag så måtte jeg ta en forbikjøring med påfølgende fingern og tåkebaklys i påkjøringen på motorveien til skedsmokorset da det var en "Peugidiot" som ikke klarte å akselerere opp i 100 i påkjøringsfeltet.

 

Men jeg vil helst be folk tenke seg om før de poster "audiot" osv, da det kanskje ligger noe bak nettopp det at de kjører litt fortere, blinker på dere når dere ligger i venstrefila, eller ligger i fartsgrensa. Kanskje det er dere som ikke klarer å kjøre de 5km over grensa, følge med i speilet eller i fløtte seg fra venstre fila når det kommer en bil som kjører fortere.:fingers:

I ditt tilfelle passer det vel best med generell IDIOT, Audi eller ikke førerkort skulle du i hvertfall ikke hatt

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre Audioter liker å gjøre en vri: http://www.jon44w.co.uk/forum/viewthread.php?tid=77212

 

Stakkars A4!

 

Det er mulig at det der er den styggeste audien jeg noen gang har sett. Men den er faen meg finere enn hvilken som helst 240 :D Audi eiere = 1 idiot. Volvo 240 eiere=100% idioter :D

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at det der er den styggeste audien jeg noen gang har sett. Men den er faen meg finere enn hvilken som helst 240 :D Audi eiere = 1 idiot. Volvo 240 eiere=100% idioter :D

Volvo lager pene biler de. Rent design. Litt som Audi faktisk.. :)

 

Denne er forresten styggere enn Audien. ;)

 

styggbmw.jpg

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye styggt ute å går.. :D

 

Men back-to-topic... Det er jo mye sant i det med "Audiot", eller de med andre store tyske biler. (MB, BMW, Audi, Porsche)

Har selv merket mangen ganger at folk som kjører de nevnte bilene her klemmer deg av veien. Ble selv blinket på av en Porsche 944 på motorveien fordi jeg kjørte saktere en det han ville. (jeg lå vell i 110km\t i 90 sonen)

 

Men som en gammel kjenning svarte når jeg spørte han hvorfor han ikke hadde kjøpt seg en tysk bil. "Folk som kjører store tyske biler tror di eier veien"

 

Er mye sant i det, men dessverre så er jeg og en jævel til å snike meg fram i trafikken og bruker til tider godt av veibanen, men jeg pleier å sleppe folk ut på veien og jeg presser ikke folk. Jeg vil hjem og veiene i Norge er til tider for små og dårlige for den farten de er sett til.

 

Fikk selv erfare det i går natt da jeg kjørte av veien i en dårlig, svingete og trang vei som det var 80km/t på. Audi`en min ble smadret da den ikke tålte å bli kjørt i 60km\t rett i 2meter høyt steingjærde.

 

Gikk i fra det uten noe særlige skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten min var nok kanskje litt ironi. men jeg mener det at hvis man er er "ute etter" ett visst merke som liksom er så mye værre enn andre så kanskje man skal gå litt inn i seg selv og kanskje få hjelp for sine tvangs tanker angående det merket. Er vel mye værre kjøring fra Mercedes førere enn audier. (er i alle fall en haug med mercedes taxier, og taxi sjåfører tror de eier veien)

 

Men jeg er ikke redd for å si at jeg faktisk liker å kjøre litt over grensen, og det faktumet at jeg faktisk liker at bilen forran meg i venstrefila faktisk kjører fortere/samme fart som meg, kommer det en bakifra som kjører fortere er det bare å vike til siden og la den personen passere. Ser liksom ikke helt problemet, i og med at enkelte av de som prater dritt her inne faktisk ikke klarer å følge med i speilet, eller føler seg skikket til å faktisk kjøre de 5km over grensa for å hindre irritasjon fra bilen bak. Men er det ett så stort problem for enkelte folk her inne så kan de jo legge fra seg bilnøklene å ta bussen.:boxers

 

Men ikke glemm at jeg kjører VW Nå da. LOL

 

og MR2 nyteren. Jada audifanatic er en Audiot, bare fordi han faktisk tør å kjøre over fartsgrensa og liker å ta fæle forbikjøringer pga idioter i veien som ikke klarer å se at påkjøringsfila faktisk har 100grense i 100sonen.:shake

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår