zoom Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Dubmodder.com har kommet med en mk3 :D http://www.dubmodder.com/app/MK3/MK3.html Have fun! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 bare så synd det ikke var noe pene ting man kunne gjøre med den :P men artig var det Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 du sier noe der ja :) Var ikke så mye spennende å finne til MK3, men mk4 var artigere å modde :) Felgene på MK3, 17", var ingen fine der. Eneste som falt i smak på 16" var Borbet B2 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Så enkelt kan det gjøres;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Den svarte golfen der var jo nice da. Tror jeg skal lakke g4-look lyktene mine sorte inni :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Tror jeg skal lakke g4-look lyktene mine sorte inni :D Tror du skal legge den planen tilbake på hylla;):D Blir spennende å se om vi har noen Rice-fahrers her på forumet som kommer med Dubmodder bilder med rs-fanger, m3-speil osv:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 skulle ønske dem hadde inkludert cult society styling og mk3.5 front der jeg og så klart noen skikkelig fete 10x16 felger fra htn Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 skulle ønske dem hadde inkludert cult society styling og mk3.5 front der jegog så klart noen skikkelig fete 10x16 felger fra htn Helt enig, samt deler ifra Votex sortimentet, f,eks de forskjellige bakluke "vingene" til Golf og bagasjelokk spoilere til Vento.. Cup speil og chrome deksel til speil hadde også vært noe... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 nå vil ikke jeg ha vinger da :P hehe.. drømmemk3'n min er en hvit eller grønn metallic en med mk3.5 front og mk5 look lykter.. og cult bakfanger.... og porsche eller htn felger Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 nå vil ikke jeg ha vinger da :P hehe.. Snakker ikke Rice vinger her altså:D Men, de orginale;) Er populært å bruke Corrado vinge på Vento i USA :pray Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Tror du skal legge den planen tilbake på hylla;):D Hvorfor det da? :D fordi du har gjort det? hehe :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hvorfor det da? :D fordi du har gjort det? hehe :) Verstimmt:D Og fordi jeg har lyst til å style en sort G3 akkurat som på bildet:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Verstimmt:D Og fordi jeg har lyst til å style en sort G3 akkurat som på bildet:D Hehe, ja, men jeg skal nok ha det likevel. Selv om den -ikke- blir som på det bildet. Men synes det ser litt kult ut, og dessuten er det ikke SÅ mange som har svart inni iforhold til de med "vanlige" g4-look som er blanke. Jeg har nok litt andre planer når det gjelder framfanger/bakfanger. Dvs de er klare, trenger bare litt finpuss og noen lag lakk:D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Hva syns dere om min mod da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg