THOmaz Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Til dem som lurer så bygges det i disse dager 2stk TT`r i Bergen. :afro yodude :boxing Bilene bygges av nighTTaction R A C I N G. Bilene er ferdige til 2006 sessongen, men vil komme på noen treff i 05. TThomaz. Sort pearl 2002 mod 225hk++ Quattro. Under KRAFTIG MODDING KenneTTh Spesiallakk 2000 mod 180hk++ luft. Under KRAFTIG MODDING Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 nederste går her i bygda :hello: (tror jeg, viss ikke er d to like biler her i norge) morph Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Kommer dere på Rudskogen i helga? Tøffe biler! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 mer bilder, mer info NUH!!! kommer de til rudskogen i helga ? jahh må det? Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THOmaz Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Ja KenneTTh bor i Årdal så det stemmer at du har sett bilen der. Bilene kommer IKKE på Gatebil i helgen desverre. Min står i deler og KenneTTh har ikke annledning. Bilene kommer på VW AUDI treffet på Rudskogen den 30 og 31 Juli. Etter dette blir bilene satt på bukker å ny ombyggning starter opp sånn at bilene kan være 100% ferdige til 06. Det er masse deler som ligger og venter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 det var noen kule tt`er ! :) Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THOmaz Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 TUSEN TAKK for det :thanks Da har du noen å glede deg til når bilene blir ferdige! Kan love det at vi sparer IKKE på noen på disse bilene. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasTTr Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Begge bilene er sinnsykt RÅ. Men kommer til å ta HELT av til sesongen 2006. Gled dere :partyon Siter . nighTTaction R A C I N G Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 perfekte begge to :pray Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THOmaz Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Her er noen nye bilder av min etter VW AUDI treffet på Eikås 05. Nå settes BadzR på bukker snart for litt ablegøiyer i vinter så er jeg ferdig til 2006 sessongen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Hvor mye er bilen din senka Thomas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 jeg ser igrunn ikke hva som er så spesielt med den sorte TT'n jeg? kompis av meg har en tt som skiller seg mye mere ut syntes nå jeg.. men litt sær front... lakk osv har kommet etter at bilde blei tatt. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THOmaz Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Bilen er senket max ned. At du ikke liker bilen noe særlig er din mening. Jeg bygger biler som ikke skal se ut som ett rullende cirkus. Jeg prioritere motor med clean styling og heftig understell. TThomaz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasTTr Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Jeg synes bilen din TThomaz er helt konge.. ¨ Den er perfekt stylet, ikke for mye, helt rå felger og senket max +++ :thumb :respect Siter . nighTTaction R A C I N G Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Flotte biler alle sammen spør du meg da :) Men gjør noen det? Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg