Gå til innhold

Noen som har sett Tsw Volcano på en primera ?

Primera.GT

Anbefalte innlegg

Det lettaste er å skifta ut pæreholdaren til topola pære som har ein effekt på 21/5W der du bruker 21 W til blinklys og 5 W til markeringslys - alternaitvet er å bora inn ein ny pæreholder til markeringslys - forutsett at det er plass i blinklyset

Les mer om dette her

Vurderte dette selv. Hentet pæreholdere på huggeren fra en Mazda 626 89 mod fra parklysene / markeringslysene ytterst . Disse har topola pæreholdere.

Det har ikke blitt til at jeg har montert det. Tenkte at det gjerne ble litt jalla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må man ikke koble om noen ting? De..de får vel ikke noe strøm før blinklysreleet gir dem noe?

setter inn en ekstra pære i lykta å stjeler strøm fra parklya som er i hovedlykta ......... kan ta bilde av bilen så kan dere se ....

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

setter inn en ekstra pære i lykta å stjeler strøm fra parklya som er i hovedlykta ......... kan ta bilde av bilen så kan dere se ....

Venter på bilde. :popcorn

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden dere maser sånn så slenger æ bare inn et gammelt et !

hær

"Du prøver å få adgang til et beskyttet område.

Denne delen av våre sider er kun for registrerte brukere

Du kan registrere deg gratis her."

Hmm...det har ikke vært slik på andre bilder du har vist oss, som har ligget på sprett.net?

Legg inn et på Photobucket i stedet?

--> Nissan Primera 96 <--

X - Toyota Corolla 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du prøver å få adgang til et beskyttet område.

Denne delen av våre sider er kun for registrerte brukere

Du kan registrere deg gratis her."

Hmm...det har ikke vært slik på andre bilder du har vist oss, som har ligget på sprett.net?

Legg inn et på Photobucket i stedet?

sorry :iconsm

P1010052.jpg

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut det, så jeg måtte prøve det jeg også :)

Tok ut blinklysene, på baksiden var det ett slags lite deksel som en bare kunne ta av, så var det allerede ett hull rett inn til reflektoren øverst på blinklyset.

Dette fordi at på amrikanske primeraer er det en ekstra pære som standard.

Hullet var litt for lite til pæren som jeg ville bruke. Brukte lik pære som det er i parkeringslysene 5 W, bare at jeg brukte en oransj. Måtte derfor borre opp hullet litt. Så stapte jeg bare pærene inni og koblet dem sammen med parkerinslysene.

Synes det ble ganske bra, vertfall med kjøring med park og tåkelykter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut det, så jeg måtte prøve det jeg også :)

Tok ut blinklysene, på baksiden var det ett slags lite deksel som en bare kunne ta av, så var det allerede ett hull rett inn til reflektoren øverst på blinklyset.

Dette fordi at på amrikanske primeraer er det en ekstra pære som standard.

Hullet var litt for lite til pæren som jeg ville bruke. Brukte lik pære som det er i parkeringslysene 5 W, bare at jeg brukte en oransj. Måtte derfor borre opp hullet litt. Så stapte jeg bare pærene inni og koblet dem sammen med parkerinslysene.

Synes det ble ganske bra, vertfall med kjøring med park og tåkelykter :)

bilde da ?

1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider