Gå til innhold

hmm.. sjekk det her.

Ranger emnet

saab9000t

Anbefalte innlegg

Syns det her så litt merkelig billig ut!

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18531028&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=11384

Skrap? noen som kjenner til noe av dette?

Boomboom, tidligere kjent som FlashAudio, som også gikk konkurs, eller om han la ned firmaet, egentlig ingen som vet eller no, han kuttet servicen til flere kunder, skylder penger i hytt og pine, så, du får jo selv se om du tør å handle hos han, er vel flere her på forumet som skulle hatt kloa i han.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri handlet av en selger som svarer på spørsmål med capslock hvertfall:)

5/7/2005 17:01 Spørsmål fra mamma24 (156)

Hei. Jeg har prøvd å få tak i deg på tlf og mail, men ingen respons. Så nå prøver jeg her og håper du kan svare meg. Mvh mamma24

7/7/2005 02:22 Svar fra selger

HVA ER DET DU VIL VITE

----------------------------------

Dette er sånn typisk, hvis du skal kjøpe noe, så kan du gjerne ringe, gjelder det returretten, angreretten, andre problemer, så besvarer vi desverre ikke dette.

Nesten stygt å skrive dette om boomboom, men det faktum er at jeg kjenner opptil flere som har hatt store problemer med det tidligere firmaet hans, og er vel en grunn til at han har bytta navn.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varene er det ikke no galt med. Har to slike forsterker liggdene i butikken på salg og de funker bra. Tror han alltid skriver med cap på, for sjefen min sendte han en mail og den var også sånn, samt at man ikke skjønner bæret av hva han skriver for noe. Har hatt noen kunder som har vært ute etter ham ja.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/7/2005 17:01 Spørsmål fra mamma24 (156)

Hei. Jeg har prøvd å få tak i deg på tlf og mail, men ingen respons. Så nå prøver jeg her og håper du kan svare meg. Mvh mamma24

7/7/2005 02:22 Svar fra selger

HVA ER DET DU VIL VITE

----------------------------------

Dette er sånn typisk, hvis du skal kjøpe noe, så kan du gjerne ringe, gjelder det returretten, angreretten, andre problemer, så besvarer vi desverre ikke dette.

Nesten stygt å skrive dette om boomboom, men det faktum er at jeg kjenner opptil flere som har hatt store problemer med det tidligere firmaet hans, og er vel en grunn til at han har bytta navn.

Kanskje en grunn til at han mistet SPL Dynamics også.....? Noen som vet hvem som importerer dette nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en grunn til at han mistet SPL Dynamics også.....? Noen som vet hvem som importerer dette nå?

Er ett fåtall som gidder å ta seg bryet til å importere, med tanke på at kvaliteten har sunket endel på enkelte komponenter, som gjør at mye kommer i retur.

A/S BoomCar i Grimstad vurderte det, men da kun for å ta inn svært få enkelt komponenter, dvs kun de som holder høy kvalitet, vel og merke da også dyrt, så derfor ble det skrinlagt.

Så hvis man ønsker å ta dette inn til Norge som importør, bør man belage seg på modifiseringer før man leverer utstyret til kunde.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ett fåtall som gidder å ta seg bryet til å importere, med tanke på at kvaliteten har sunket endel på enkelte komponenter, som gjør at mye kommer i retur.

A/S BoomCar i Grimstad vurderte det, men da kun for å ta inn svært få enkelt komponenter, dvs kun de som holder høy kvalitet, vel og merke da også dyrt, så derfor ble det skrinlagt.

Så hvis man ønsker å ta dette inn til Norge som importør, bør man belage seg på modifiseringer før man leverer utstyret til kunde.

Ok, holder SPL Dynamics så dårlig kvalitet at man må modifisere utstyret før man selger det? Hadde inntrykk av at dette var bra utstyr, hvertfall det jeg har hørt. De har jo ikke akkurat noe stort varesortiment da og absolutt ingen ting som minner om SQ, kun dB:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, holder SPL Dynamics så dårlig kvalitet at man må modifisere utstyret før man selger det? Hadde inntrykk av at dette var bra utstyr, hvertfall det jeg har hørt. De har jo ikke akkurat noe stort varesortiment da og absolutt ingen ting som minner om SQ, kun dB:)

Jeg,lillebror å ett par andre jeg vet om har hatt Dif 1450 å ALLE har hatt problemer med at diodene har dårlig kontakt. Ikke noe seriøs men kanskje en svakhet. Var innom ett verksted i dag men jeg var på jobben å der lå det 3 andre som hadde samme problemet. Nå er det 3 år siden jeg hadde min

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan SPL Dynamics er nå har jeg ingen peil på men tidligere hvar det OK utstyr...kanskje en smule overpriset da.

men dette begynner å bli en smule O.T kanskje??

Pakken som er nevnt over er vell helt ok men Pyle er ikke akurat det jeg forbinder med godlyd Devil

Selgeren er heller ikke en jeg forbinder med kundebehandling og seriøsitet.

med andre ord ikke noen jeg ville handlet med.(og jeg kjenner ham personlig)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team BoomCar måtte blandt annet modde en EXT4000D for at den ikke skulle gå i protect, pluss endel andre småting, men det som funker, funker bra i dB-drag, blandt annet den jeg har DIG-1450, den har vært problemfri for min del, mens andre har hatt problemer med den, osv osv.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team BoomCar måtte blandt annet modde en EXT4000D for at den ikke skulle gå i protect, pluss endel andre småting, men det som funker, funker bra i dB-drag, blandt annet den jeg har DIG-1450, den har vært problemfri for min del, mens andre har hatt problemer med den, osv osv.
Sånn er det desverre med mye dB utstyr, men det er jo ikke så rart mht så mye juling slikt utstyr får. En dB forsterker er i utgangspunktet ikke no mer egnet for dB enn en annen forsterker av høy kvalitet, de blir bare pushet 100% til det maximale av hva de tåler hele tiden, mens en annen forsterker går å putrer på tomgang sammenlignet med sb drag bruk. Det meste av utstyr vil gå istykker etter en tid ved slik behandling. Men moro er det da:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av utstyr solgt fra denne karen er ikke godkjent for konkurranse .

Dette opplyser han ikke kunder om så de som vil konkurrere PASS PÅ .

Har gitt ham mulighet til å ordne opp og bli medlem under forutsetning av at han ordnet opp i pirat virksomheten .

Sa ja men ingen ting hendte .

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider