Carpo Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hei. Jeg har en kjei lyd i eksosanlegget mitt framfor katalysatore. Når jeg gir gass og slipper den igjen skrangler det veldig under der! Hva er det? Belegget inne i eksosanlegget? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Er nok bare varmedekslene som er løs...Eg skjerte bare mine vekk..Eller du kan sveise de fast igjen.. :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 tror ikke det er dem..... de sitter god fast (+ at jeg har tatt av et også). Lyden kommer bare når det blir varmt :( Sitter det på varmedeksel når jeg kjøper nytt? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Katalysator? Dekslene ved eksosmanifolden? Eksosklemme som er løs? Eller rett og slett tråkk litt på eksosanlegget bak, og se om det forsvinner :thumb Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Katalysator?Dekslene ved eksosmanifolden? Eksosklemme som er løs? Eller rett og slett tråkk litt på eksosanlegget bak, og se om det forsvinner :thumb Det er framfor katalysatoren..... det er ved de dekslene.... har tatt av ene dekslet.... men er der fremdeles.... de to siste sitter godt tror jeg..... Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg