Tor O'Connor Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 noen her som kan bidra med noen knalltips om hvor det kan komme inn vann i bagasjerommet på mazda 626 combicoupe 1988 modell? (vet at det kan komme inn rundt pakningene i baklyktene) saken er den at jeg tok ut bagasjerommstrekket slik at jeg kunne se hele bagasjerommet i metall. så vasket jeg bilen. etterpå var det kommet inn vann der man kan legge jekken og på samme siden på motsatt side. men det hadde ikke lekt fra lyktene så hvor i %! kunne vannet komme inn? Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 På min gamle CC mazda så hadde jeg samme problemet som du beskriver. Det var i mitt tilfelle, den slangen som går fra toppen av bagasjeluken og som skal gå ned innom der hvor jekken ligger. Den kan være tett slik at det flyter over i slangen eller den kan ha falt av sitt festet oppe i toppen. Jeg gidda ikke gjøre noe med det, så jeg har ingen løsning på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 vil stemme på det samme som otis her tror eg... så på de slangene på min, og de var ikke i beste kondisjon for å si det slik hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor O'Connor Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 hmmm...... d høres ut som en go teori vertfall, for det er ingen plasser det er rust heller bak, tro om man kan sende trykkluft gjennom drenerings-slangen eller vil den eksplodere kanskje?? hmmm Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syclik Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Vet ikke om dette kan være tilfelle for 626'n men ihvertfall på 323' combin 89-93, så kan det forekomme lekasje rundt lufteklaffene. Noe som igjen gjør at det fort blir vann bak i bagasjen. Litt sillicon var tingen for å få tettet det, da pakingene var stort sett bare pulver :watchout . Siter What to drive or not to drive that's the question! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor O'Connor Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Vet ikke om dette kan være tilfelle for 626'n men ihvertfall på 323' combin 89-93, så kan det forekomme lekasje rundt lufteklaffene. Noe som igjen gjør at det fort blir vann bak i bagasjen. Litt sillicon var tingen for å få tettet det, da pakingene var stort sett bare pulver :watchout . ja kanskje det er det som må gjøres, men tror ikke det er helt likt på 626 combi coupe, rett meg hvis jeg tar feil en eller annen Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 det kan jo godt være... skader jo ikke å gi den en liten ekstra pakning :) hehe men når eg skrudde den av på min (for å ta rust :) ) så var pakningen rimeleg grei... :) men den er jo gått ganske lite etter min mening (160k) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Legg deg bak i bilen du med en lomme lykt, så får du noen til å spyle vann over bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyldis Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 vil stemme på det samme som otis her tror eg... så på de slangene på min, og de var ikke i beste kondisjon for å si det slik hehe Samme hos meg og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg