_Sjakalen Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hei og hopp! Hva er penest? Har nå en volvo 242 stående som jeg pusser opp.. Bilen skar bli strøken ;) og skar ha vinge,men da står valget mellom Gr. A eller den runde som er veldig anonym. Har begynt å helle til Gr. A,men hva syns folket? Hva bli best? Skal ha clean 242, med spoiler foran og vinge bak +smådill. Hvor får jeg tak i vinge? Gr. A? Hvor mye koster den, og er det ratt noen som har en? -_Sjakalen Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ravenous Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 tror du skal slite litt med og få tak i gr.A vinge... husker jeg sleit kraftig med og finne det, fant aldri til en akseptabel pris :/ Siter some people say that they dont drive fast, they fly low... I`LL BET MY ASS THEY DONT HAVE FLIGHT SERTIFICATION!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 jeg gav 1500kr for min.. originale gr.a. vinge, strøken. med spacerene. volvo 850r vingen er fetere egentlig, i mine øyne. men jeg gidder ikke bytte vinge, pga. jeg har jo borret hull i bagasjerommet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 mener dalhems.se selger grpa etterligning i glassfiber, er ikke bilde av den på internett. ring og hør, mener den koster 1700svenske kroner. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg