Hans_328I Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 heisann er nå ny bruker her inne :pray :pray så jeg tenkte at jeg måtte ligge ut en link her om bilen min! for ikke så lenge siden gikk jeg til inkjøp av en bmw 328i e36 95mod. forrige eiger av bilen tror jeg hadde lagt mye tid og penger i den bilen. den er ikke noe spes stylet eller noe slikt, men vi får se hva vi gjør med tiden.( ta det helt med ro skal ha en stilren og fin bil ikke en plastikmegjallapakkisdoning..) motoren er orginal bortsett fra chippet og filter ( hva annet jeg skal gjøre med den er jeg ikke sikker på ) bare å si fra om noen som har et bra effektanlegg som de vil selge. har et siemens rust anlegg som ligger men klar for å bosses.. sidene er lakket helt ned og hvite blinkers.. ser ekstremt pen ut.. skal ligge ut bilder når jeg får tatt dem :bump Mvh Hans Ove. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Denne?? http://www.hattertainment.no/bmw/2004/20040613_eikaas/pages/IMG_4580.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans_328I Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 yess stemmer det.. hvordan viste du det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Racer Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 styling hadde gjort seg ja.. :) store planer for bilen?? Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans_328I Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 ja jeg har vel store planer for bilen min slik som de fleste andre, men når det gjelder motor så har jeg jo er ganske bra utgangspunkt. trenger vel sikkert ikke å gjøre så veldig mye med den siden dette skal være en bruks bil.. når det gjelder styling så holder det med en m3 styling eller noe slikt hadde jeg tenkt. MEN SYNEST AT BMW ER PEN NOK SLIKS SOM DE ER!!!! hehe trenger liksom ikke å gjør eså mye for å få en fet bil.. kunne tenkt meg noen nye felger noen som har noen tips??????? men det blir nok lommeboken som avgjør.... :fuckme2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans_328I Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 heisann. skal kjøpe meg nye senkefjær etter at biltrangsynet ikke likte at jeg hadde fjærer til 318 på bilen.. de mente at det var så gale at de tok skiltene mine.. ( siden bilen var 15kg for tung/akselvekt ) så da må jeg kjøpe nye.. noen som vet hvor jeg bør kjøpe eller hva??? har eibach og er egentlig fornøyd med dem... Mvh hans ove. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Å bruke senkesett som er beregna til en 4 sylindra motor på en en 6 sylindra er vel ikke noe sjakktrekk! Fjærene til 6 sylindra motorer er forsterket (anelse tjukkere/forsterket) pga vekt forkjellen på en 316 og 328. Denne vekten i bevegelse blir enda større, og bilen kan bli vansklig/farlig å manøvrere. Eibach er good shit det, sålenge de er beregnet til din spesifikke bil. H&R er også et meget bra merke, kanskje kombinert med Bilstein dempere. Husk at om du senker mer enn 40mm "må" du bytte dempere og. Ellers får bilen dårligere kjøreegenskaper (sprettballeffekt). Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans_328I Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 de fjærene sto på bilen når jeg kjøpte bilen i fjord. jeg trodde at det var fjærer til 328 som sto på... har bilstein dempere så med riktige fjærer nå så blir det knall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
328Limo Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Gratulerer med ny bil! Nesten helt lik bil som jeg har! Kan jeg spørre hvor mye du ga for den og km-stand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg