Roberto Skrevet Mars 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Enda en ting vi kan ta med: Når den er kald, så er den rar.. Når jeg gir litt gass på lave RPM (2000RPM +), så detter den på trynet, det kommer voldsom insugslyd, men det går ikke fremmover, mer motsatt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Originally posted by Robert Har sjekket det en million ganger så godt som jeg kan. Har brukt 5-56 eller lignende stoff på alle de 3 meterene med slanger! Fant ikke noe!! Er det en bedre måte kanksje? Det ble bedre uten luftfilter... Lurer på om det kan være luftfilterboksen som kødder seg... Men det er umulig å få tak i ny :( I luftfilterboksen sitter det sikkert en luftmengdemåler, saken er den at det er mer motstand for lufta med filter i, noe som medfører at luft lettere trekkes inn andre steder med filter i enn uten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Godt poeng Ascona!! Men det er ikke falsk luft tror jeg, sjekk "motortrøbbel2" tråden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg