iMMie Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Heisann. Lurer på om noen kan anbefale meg/selge meg ett effektannlegg eller rakrør til vw golf 2 86mod. trenger og svar fort=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 koster ikke mange kronene og lage slik selv.. rør får du hos de fleste bilrekvisita forhandlere Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 http://www.autospar.no/ Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Jeg bruker 2" rak rør på min Golf 2, til en DTM effektpotte bak. Er utrolig RÅ lyd ja:D:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 dropper du mellom potta ? rake rør og kun 1 lypotte ? må bråke mye da ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Har ikke noe mellompotte nei:D Ja, det bråker mye!:) Hehe..! Litt av moroa det..! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 ok =) har tenkt på det samme, bruker en spennebånd og eksos pasta for og feste/tette dette ? går det ann og køre på lantur med dette ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Fjern den første lydpotta, sett på et 2" rør(orginalt med 1.5"). Skjær ut spor i 2" røra i hver ende, 3-5 hakk, så du får klemt den sammen. Så bruker du rørklemmer i hver ende, med noe eksospasta på så det blir helt tett. Fra 2" røret og bakover er det vanlig 1.5" rør, frem til potta, med en overgang til 2.5" inntaket på potta. Og den bakerste lydemperen er det vanlig rak rør også. Potta jeg har er 2x90mm utløp, kjøpt på Thorshov. Sinnsykt RÅÅÅ lyd! Bråker noe, men er litt av moroa:D Joda, ingen skade av motor, men kan karnsje bli "litt" lei av bråket på langtur da men:) Er en vanesak! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=1446&sort=2&cat=3&page=1 Sjekk linken, det er billig Supersprint! Ca halv pris av det oppsettet koster nytt. RUSTFRITT!!! Edit: Rakrør og ei potte er etter min mening meget harry, og hinsides ufornuftig. En motor skal ikke bråke, den skal male! :D Syncroen min hadde ei simonspotte, tok sin tid men nå har jeg endelig pælma den og satt på org. bosal. Så ufattelig mye deiligere, og bilen bråker ikke før begge gass-spjeldene er åpne. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg