Cavallino Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Så hvem er de første til å se Vollvik i nybilen, og ikke minst knipse den??? :bump Artikkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 er det en gammel utgave av Koenigsegg? hadde litt rare lykter Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavallino Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Det er en prototypen det er bilde av der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hahaha setter inn bilde av konsept-bilen for 7 år si'a eller noe hehehe journalister gjør ikke jobben sin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Hans bil er gul.. Han er nesten nabo, kanskje jeg skal snike meg bort å ta bilde..hehe Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Hans bil er gul.. Han er nesten nabo, kanskje jeg skal snike meg bort å ta bilde..hehe tja, oransj vil nå jeg kalle det Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Hvis du ser på bildet i Vg i dag, så vil nå jeg kalle den for gul... Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Hans bil er gul.. Han er nesten nabo, kanskje jeg skal snike meg bort å ta bilde..hehe Kan du ikke spørre han om du får en test runde da? :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Kan du ikke spørre han om du får en test runde da? :) hehe...jo kanskje det! Det stod i avisen at alle som ville prøve bilen skulle få lov med visse forbehold. Høres merkelig ut...På evt treff vil det vel være en jævlig kø... Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Ble fra kjørt av han jeg, kom i høy fart forbi (150 km/t?), var tøff lyd i den da! Må få han til rudskogen i september! happyhappy Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 meg vil, meg vil :pics Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Hans bil er gul.. Han er nesten nabo, kanskje jeg skal snike meg bort å ta bilde..hehe Kommer det en slik en i bergen? Tenker den er lav, så fartsdemperene kan vel vente seg litt gul lakk snart :titties: . Vet at den nok ikke er lakkert gul under, men you get the point ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Kommer det en slik en i bergen? Tenker den er lav, så fartsdemperene kan vel vente seg litt gul lakk snart :titties: . Vet at den nok ikke er lakkert gul under, men you get the point ;) Er justerbare dempere på den, så han kan alltids løfte'n opp litt ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 kjørte til rudskogen fredagsnatta da noe gult noe bare vroooooooooooooM! imot oss! var i oppland faktisk, ikke så langt fra tyinkrysset...så skulle nokk over fjellet, stakkars ting, helt forferdli å kjøre over der med senka bil jo...tenk på detta stive greiene der..selv om d er justerbart! snudde meg å spurte kamraten min: var d en köenigsegg eller ikke?? hann bare gliste å sa, jepp:D snudde meg, småflira litt å gliste rått jeg å!! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 VG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg