nrd Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Kommer det en slik en i bergen? Tenker den er lav, så fartsdemperene kan vel vente seg litt gul lakk snart :titties: . Vet at den nok ikke er lakkert gul under, men you get the point ;) Tror ikkje han skal ta så mange turer til sentrum før han må gå til innkjøp av litt ny carbon, pga helvetes brostein. Men fyren har vel råd til det :bump Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Det har han helt sikkert. Tjener jo noen hundre millioner på salget av Chess. :rolleyes: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Veien ned til huset hans består av pukk og småstein, og så er det jo altid en liten kant ned fra asfalten liksom. Satse på at han ikke slår nedi.. Og veiene rundt om her er jo slitt og med spor i, spørs hvordan 335-30-20 dekk passer der.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnto Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Merker ikke det han, kommer ikke engang ned i sporene :roll: Siter 97. BMW 520iA. 86. Ford Sierra 2.0 ombyggd til IS med 2.9i motor - OMP, Grayston. 92. VW Golf 2 1.6 TDSI. 78. Mitsubishi Galant Colt Sigma 1600. 80. Range Rover Classic 3.5 V8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 VG Synes bilen er direkte stygg. Flere som deler den meningen? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 bilen var på shell i dag( ved lagunen i bergen) Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 bilen var på shell i dag( ved lagunen i bergen) var å råna? innhyll han i det lokale miljøet, få han til å føle at dette er en "standard" bil, så ikkehan brifer liksom. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Når ble Koenigsegg varebil? Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Når ble Koenigsegg varebil? Ja faen? Og hvorfor har Riises f430 gule skilter???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Den er vel registrert i England siden han bor der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habben Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Ja faen?Og hvorfor har Riises f430 gule skilter???? Fiises bil er vel regga i England; derav gule skilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habben Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Ja der sa du det sRt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Haha, godt gjort å få grønne skilter på noe slikt.. Btw, om han har kjørt Filefjell med den bilen, så tipper jeg det ligger gule flekker diverse plasser over der.. Har fan meg slått nedi med min gamle originale Golf 2 der.. Gruer meg til jeg jeg skal over igjen med nye Golfen. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Haha, godt gjort å få grønne skilter på noe slikt.. Btw, om han har kjørt Filefjell med den bilen, så tipper jeg det ligger gule flekker diverse plasser over der.. Har fan meg slått nedi med min gamle originale Golf 2 der.. Gruer meg til jeg jeg skal over igjen med nye Golfen. andre biler med 2 seter har jo grønne skilter da... Men er jo kjekt det da, for da får han igjen momsen hvis den er registrert som firmabil ellns :pray Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 andre biler med 2 seter har jo grønne skilter da...Men er jo kjekt det da, for da får han igjen momsen hvis den er registrert som firmabil ellns :pray Joda, men flere ting enn bare antall seter som angir om man får registrere den som varebil.. I teorien, kunne jo denne passe (varebil klasse2); Alternativ 2: Bil med lasteplan # Totalvekt inntil 3.500 kilo # Skal ikke ha bakseter # Skal ikke ha fester/beslag/brønn for bakseter # Lasteplanets lengde skal være minst 1 meter # Lasteplanet skal utgjøre minst 50 % av avstanden frontrute-bakluke :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg