Gå til innhold

Köenigsegg

Ranger emnet


Cavallino

Anbefalte innlegg

Joda, men flere ting enn bare antall seter som angir om man får registrere den som varebil..

 

I teorien, kunne jo denne passe (varebil klasse2);

Alternativ 2: Bil med lasteplan

# Totalvekt inntil 3.500 kilo

# Skal ikke ha bakseter

# Skal ikke ha fester/beslag/brønn for bakseter

# Lasteplanets lengde skal være minst 1 meter

# Lasteplanet skal utgjøre minst 50 % av avstanden frontrute-bakluke

 

:D

Det er ikke norske varebil skilt som står på den,må være noen svenske forhandlerskilt eller prøveskilt.For og regge en varebil så har biltilsynet en stor kasse som skal passe i varerommet.Tror de sliter litt med og få den inn der

BMW 330 DAT 2003

Audi RS2 1995 Blå

Audi RS2 1994 Sort (Delebil)

BMW E36 Coupe prosjekt

X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke norske varebil skilt som står på den,må være noen svenske forhandlerskilt eller prøveskilt.For og regge en varebil så har biltilsynet en stor kasse som skal passe i varerommet.Tror de sliter litt med og få den inn der

Kassen gjelder vel bare de med lasteROM, ikke lastePLAN.. Varebilklasse to er delt mellom de med plan og de med rom..

 

Men jeg tipper de har noe som må passe inn, så noe stemmer ikke helt..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha sagt det så var det faktisk jeg som tok det bildet av bilen på shell. :P

Kom fra jobb her på torsdag i sist uke og da stod den der å fylte bensin før den kjørte bort å stod en stund der jeg tok bilde av den. :D

De grønne skiltene som er på den er ikke norske skilter.. Vet ikke hvorfor de var på bilen eller hvilket land de kom fra, men den hadde prøveskilter på i tilegg... Men det er ikke så synlig på bildet..

 

Etterpå kjørte den rolig ut i rundkjøringen og bortover mot fana... Filmet det i håp om at han skulle gi litt på men det gikk heller rolig for seg.. Kansje ikke så rart siden det regnet den dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bilen er i allefall registrert i norge som personbil, ikke varebil i følge motorvogregistret. Med kjennemerket TF22222 :D

-----------------------------------

BMW 1997 523iT E39

x BMW 1991 520i E34

x MB 1986 190i (Solgt og takkjørt uka etter)

x Ford Mustang 1969 302 (Desverre solgt til en med mer tid og penger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har sett litt på den bilen der nå i helga når Idar Vollvik er på Offshore VM i Trondheim med den. Jeg så den for første gang i går, og det er en helt utrolig bil, og lyden når han rusa motoren var helt RÅ!

 

Og i dag når jeg var tilbake der så skulle jeg se på bilen, og når jeg kom bort til bilen så ble jeg spurt av Idar om jeg ville komme inn i bilen å se på den. Så jeg satte meg inn i bilen og han viste meg litt hva de forskjellige knappene var. Så skrudde han på motoren og jeg fikk ruse motoren, det var helt fantastisk rått. :oohh

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag når jeg var tilbake der så skulle jeg se på bilen, og når jeg kom bort til bilen så ble jeg spurt av Idar om jeg ville komme inn i bilen å se på den. Så jeg satte meg inn i bilen og han viste meg litt hva de forskjellige knappene var. Så skrudde han på motoren og jeg fikk ruse motoren, det var helt fantastisk rått. :oohh

 

Tøfft gjort av han.

Men jeg tror han kjøpte den bilen mest pågrunn av PR. Tenk hvor mye gratis reklame han får da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfft gjort av han.

Men jeg tror han kjøpte den bilen mest pågrunn av PR. Tenk hvor mye gratis reklame han får da.

 

Han kjøpte jo den bilen ETTER at VG hadde skrevet at han kjøpte'n. Så ja, var nok en del av et PR stunt. Også når han sier at han kanskje skal donere den bort til veledighet. Var mye mer morro å gi bort en bil til 7 mill enn 7 mill i cash sa han. Spesiell fyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår