Gå til innhold

Supercharger VR6

Ranger emnet

Jeppe

Anbefalte innlegg

Funnet et kit jeg vil ha på en bil jeg har bestillt for import. (2,9l Vr6). Skal gjøre det meste av ting på bilen selv, med unntak av sveising og montere dette kittet da evt.

Men jeg har ikke peil på slike kit, ikke mulighet til å gjøre stort selv og ikke peil på om kittet ser bra ut. Er det noen her som kan kikke på linken å si deres mening? Tenkte meg alle 3 stager av kittet. Eller er det noe liknendes her i norge. Og om jeg betaler noen for jobben hva vil det ca koste?

Takk for svar.

http://www.vf-engineering.com/vw_corrado.htm

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at vi her snakker 5000$???

Ergo; 5000 * 6.50 *1,24 = 40600 kr + frakt!

Noe som igjen vil si at du vil havne på rundt 70-80 000 ferdig montert i bil av ett firma, og at sannsynligvis motoren din vil trenge en komplett overhaling, Schrik VSR innsug (10 000 kr), porting og overhaling av toppen, ny cluch, ny diff osv...

For å ta høyde for at du i det hele tatt skal få ett slikt sett montert på bilen, ville jeg nok undersøkt NØYE før jeg bestillte noe som helst, HVA som ellers måtte trenges på motoren, OGSÅ bestilt kompressorkit........

Vi snakker nok FORT over 100 000 kr, i tillegg til kjøpesum på bilen. Skal du ha effekten godkjent, må du til TUV i tyskland, legge 20-30 000 på bordet hos de, og i tillegg legge noen 10 000 kr lapper på bordet hos tolla.

Ergo, dine tanker og ønsker blir skrekkelig dyre.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det steg kittet er jo rått men det kommer vel til å koste deg ca 50000 får du har det i norge. Men ja jøss det er rått med presse på vr6. Snakker av er faring på det. he he

Funnet et kit jeg vil ha på en bil jeg har bestillt for import. (2,9l Vr6). Skal gjøre det meste av ting på bilen selv, med unntak av sveising og montere dette kittet da evt.

Men jeg har ikke peil på slike kit, ikke mulighet til å gjøre stort selv og ikke peil på om kittet ser bra ut. Er det noen her som kan kikke på linken å si deres mening? Tenkte meg alle 3 stager av kittet. Eller er det noe liknendes her i norge. Og om jeg betaler noen for jobben hva vil det ca koste?

Takk for svar.

http://www.vf-engineering.com/vw_corrado.htm

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har sjekket prisen og regnet med det kommer til å koste. Planen var å pygge noe slikt. Prosjektet vil ta tid, jeg har mistet lappen fordi jeg kjøret ducatien min litt hardt kan du si:) mistet den i 27 måneder :biker

Saken er at denne bilen skal bygges fra bunnen og bygges skikkelig, og har jo som sagt god tid :coplight

Er det andre kit du kan få her i norge da?

takk for svar

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med akkurat denne jobben med det samme kittet for en kunde nå..

riktignok i en Golf VR6.. dette kittet er alt inkludert og du trenger ikke bytte mer en det som følger med. viss du seff ikke vill ha enda mer hk!

Dette kittet hos http://www.sstuning.no begynner på kr 36990 mener jeg å huske..

ligger ikke inne på siden men det er rart hva man kan skaffe :)

send meg en mail så kan jeg sende deg flere bilder av kittet også :)

stian@sstuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har sjekket prisen og regnet med det kommer til å koste. Planen var å pygge noe slikt. Prosjektet vil ta tid, jeg har mistet lappen fordi jeg kjøret ducatien min litt hardt kan du si:) mistet den i 27 måneder :biker

Saken er at denne bilen skal bygges fra bunnen og bygges skikkelig, og har jo som sagt god tid :coplight

Er det andre kit du kan få her i norge da?

takk for svar

hehe, Jasså tilbake til corrado igjen nå da :) sies: Èn gang corrado-alltid corrado :)

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med akkurat denne jobben med det samme kittet for en kunde nå..

riktignok i en Golf VR6.. dette kittet er alt inkludert og du trenger ikke bytte mer en det som følger med. viss du seff ikke vill ha enda mer hk!

Dette kittet hos http://www.sstuning.no begynner på kr 36990 mener jeg å huske..

ligger ikke inne på siden men det er rart hva man kan skaffe :)

send meg en mail så kan jeg sende deg flere bilder av kittet også :)

stian@sstuning.no

Høres ut som en bra pris, sendt deg mail nå. Hva mer ville du eventuellt anbefalt meg å gjøre? Bilen jeg har bestillt er en 93 mod 2,9l VR6

KA2: Corradoen har vært savnet vet du, selvom ducati ikke er galt det heller :pray

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider