Gå til innhold

Japsetreffet gjenoppstått! 21 August Rudskogen

Ranger emnet


henningl

Anbefalte innlegg

Tok litt tid å tømme banen iblant ja.. Litt vanskelig når folk nekter å kjøre av når det blir flagget ;)

 

Vi kunne selvfølgelig fått mye bedre flyt og mindre klaging om vi hadde gjort som gatebil og kjørt driftere sammen med grip-førerne. Men det følte vi igrunn at hadde gått på sikkerheten løs. Vi ville gjerne ha et trygt og sikkert opplegg og.

 

Jeg snakket med flere førere, og dem som ikke tok pauser fikk over 20 Mil kjøring på banen, det tilsvarer 50 runder. Synes det høres ut som ganske mye morro for 400 kroner jeg :)

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok litt tid å tømme banen iblant ja.. Litt vanskelig når folk nekter å kjøre av når det blir flagget ;)
I Can Imagine

 

Vi kunne selvfølgelig fått mye bedre flyt og mindre klaging om vi hadde gjort som gatebil og kjørt driftere sammen med grip-førerne. Men det følte vi igrunn at hadde gått på sikkerheten løs. Vi ville gjerne ha et trygt og sikkert opplegg og.
Tenkte tanken ja. Så ut som om enten A: de som drifta satsa mye hardere enn når de kjører sammen med Grip-gutta, B:mye "uerfarne"driftere på banen (ja, jeg vet, et sted må man begynne) eller C: at Drifte gutta har blitt mye råere i det siste.

Med den kjøringa som var av drifterene til tider nå ville det neppe være lurt å ha andre utpå ja...

 

På en måte synes jeg skillet i underholdningsverdi mellom grip og drift for oss som bare ser på ble mye større etter igår. Det er jo både positivt og negativt.

 

Jeg snakket med flere førere, og dem som ikke tok pauser fikk over 20 Mil kjøring på banen, det tilsvarer 50 runder. Synes det høres ut som ganske mye morro for 400 kroner jeg :)
Big valuta for penga. :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Can Imagine

 

Tenkte tanken ja. Så ut som om enten A: de som drifta satsa mye hardere enn når de kjører sammen med Grip-gutta, B:mye "uerfarne"driftere på banen (ja, jeg vet, et sted må man begynne) eller C: at Drifte gutta har blitt mye råere i det siste.

Med den kjøringa som var av drifterene til tider nå ville det neppe være lurt å ha andre utpå ja...

 

På en måte synes jeg skillet i underholdningsverdi mellom grip og drift for oss som bare ser på ble mye større etter igår. Det er jo både positivt og negativt.

 

Big valuta for penga. :D

 

Blanding av ABC tenker jeg. Man tar det jo gjerne litt roligere når det er flere andre biler i nærheten... spesielt hvis dette er gripkjørere.

 

Så utstillingsplassen var omtrent tom når det var drifting:D

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet var bra det. Er mye bedre når det ikke er så mange folk som det er på Gatebil feks. Var verdt inngangsbiletten.

 

Ellers var det fornuftig å ikke ha så mange ute på banen på en gang da det var tydelig å se at flertallet ikke hadde spesielt mye erfaring med banekjøring. Men ett sted må man starte å lære.

 

De som arrangerte treffet har også sikkert lært litt så neste treff (som jeg håper det blir noe av) blir sikkert enda bedre.

 

Det værste med treffet var at køen i kiosken gikk utrolig sakte framover :D

 

 

 

Får kanskje kjøpe en 200SX slik at vi slipper å bare se på neste gang....

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjønner ikke at folk skal syte så jævelig.

alt i alt så var dette treffet veldig velykket.

umulig å få slike treff til å gå på skinner da alle faktorer = x...

 

med såppas mange biler på banen er det greit å dele opp så de som drifter kjører eget hit.

 

har alltid kjørt gripp før men denne gangen kjørte jeg drift.det drar folk og det er mere gøy.

jeg blir fort lei av å kjøre gripp og forandring fryder.

 

den evoen var helt rå.Hørte den hadde dobble bakakslinger og blokkeringsfrie bremser.første bil i norge med friburn system og antilift system :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjønner ikke at folk skal syte så jævelig.

alt i alt så var dette treffet veldig velykket.

umulig å få slike treff til å gå på skinner da alle faktorer = x...

 

med såppas mange biler på banen er det greit å dele opp så de som drifter kjører eget hit.

 

har alltid kjørt gripp før men denne gangen kjørte jeg drift.det drar folk og det er mere gøy.

jeg blir fort lei av å kjøre gripp og forandring fryder.

 

den evoen var helt rå.Hørte den hadde dobble bakakslinger og blokkeringsfrie bremser.første bil i norge med friburn system og antilift system :hammer

 

Og den er engelsk registrert :p

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den er engelsk registrert :p

 

 

Kompis, den er Norsk den ja!

Og den bor i Halden!

 

Jeg har bare fortsatt de engelske skiltene på den siden dem er

noe spesielle!

 

Bare send meg en Pm så skal jeg møte deg en kveld så skal du få sitte på en tur!

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår