Limkork Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 jeg har drivi å surfa rundt på nettet og lett etter forskjellige koder til forskjellige ps2 spill, og noe jeg alltid kommer over er "gameshark" koder...noen av disse kodene ser ganske fristene ut..men jeg har ingen anesle hvordan de virker,,,,så derfor lurer jeg på om noen her kan hjelpe meg med akkurat det... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Gameshark er en amerikansk versjon av Action replay, som da er den europeiske versjonen... Action replay kjøper du på elkjøp, spaceworld o.l. Kodene er veldig like, men med små forskjeller. Men du kan gjøre det samme...:) Hvordan den ser ut finner du ut i Denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg