Strez Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 I det siste, når jeg drar på opp til høyt tur tatt, og gjerne når jeg girer, kommer det et pip, som om en reim av noe slag sklir, hender også når jeg drar på, og da piper den, sklir, og mister alt drag i motoren, så virker det som om det får tak igjen og motoren drar!! Ikke hatt noen problemer me clutshen før, og den går greit ellers...Noen ideer på hva det kan være? begynt å bli værre! Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 rett og slett dårlig dyanmoreim / viftereim. Er det kilereim (reim som er utformet som en V) så kan det hende den enten er slakk eller så slitt at den ikke har feste ute i sidene om du skjønner Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yokishima Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 kjør ikke lenge med slitt reilm! det tar reimnhjulene og de koster! Med ok reim varer det ut levetiden på kjerra! Siter Volvo 740GL -87 335.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Hvor mye koster det for en ny dynamo reim da? Noe jeg burde bytte med engang da eller? Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 eller du kan prøve å stramme den du har Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 evt olje den, så bråker den ikke mere.... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 evt olje den, så bråker den ikke mere.... :wave Ikke for å virke frekk. Men det ligger vel i samme leia som å smøre kobberfett på skivene for at det ikke skal skrike så :drive2 Hvis en reim skriker pga at den slipper er nok ikke olje tingen. Ny reim koster under 150kr. Bare rens sporet der den skal ligge sammtidig. Og har en ikke råd til ny reim ( :rolleyes: ), så avmonter og rens begge deler før en monterer igjen. Men når noen av reimene slipper skal ikke motoren slutte å dra. Så det spørs om det ikke er noe annet. Mulig noe med reimdrift holder på å skjære seg. Også blir motoren bremset opp på den måten. Men da skulle en høre andre lyder en bare reimskrik også :) Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg