awt Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Går vel knapt en Primera uten den leppa ;) Min sin. :) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoffern Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Etter 12 måneder uten bil og lapp var jeg og kjøpte en 1994 Sunny SR i går. Må nok handle laguna leppe til den jeg også. Gjør seg bra på bilen synes jeg. Sjekket på classicparts siden men var bare citroen deler der. Får prøve å ringe dem en dag. Siter Mvh André Hoff 1986 Saab 900 Turbo (R.I.P) 1989 Nissan Sunny 1.6 SLX (solgt) 1999 Audi A6 1.9 TDI Avant (solgt) 1994 Nissan Sunny 1.6 SR (solgt) 2006 VW Touran 1.9 TDI Exclusive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 ring dem å bestill bare.. de har på lager ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stylesman Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Broren min hadde en nissan sunny en blå en.....den var bare digg , han senke den litt og skifta felger og sterio... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcgte Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Den er fin og myk :) også er den "bolt on" nesten Bare lurer på om du måtte modifisere fangeren mye for å få montert leppa og om det var grei skuring ellers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 her er lista over hva jeg brukte: smøregrav batteridrill gips skruer en kompis Jeg satte kompisen min nedi smøregrava med batteridrill og skruer. jeg holdt, han skrudde :) trenger ikke modde fangeren. Bare kapp av litt på leppa... næh du skjønnner hva du skal kappe av når du holder den inntil Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Laguna leppa må jo være den mest universale leppe som er laget... Sett veldig mange biler med slik en.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcgte Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Takk for info! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Ble tøft det :) Og så lav den ble, spes der du hadde bygd opp for å sette mobilen :P hehe Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Det ble jo bra dette her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Laguna leppa må jo være den mest universale leppe som er laget... Sett veldig mange biler med slik en.. Sant det, Men heldigvis er det ikke mange sunnyer i norge som har den enda.. Ble tøft det. Og så lav den ble, spes der du hadde bygd opp for å sette mobilen :P hehe jah ikke sant :) Kommer akkurat over fortauskanter, noen ganger... kunne godt hatt den lavere, men finner ikke noe lavere sett enn 40 mm.. vil heller ha coil overs ! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 så bra ut det der, har du dimensjonene på den leppa? vurderer å kjøpe inn en å ha på renault19'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Aner ikke dimensjonene men den er myk... veldig myk... sjekk på en laguna som står et eller annet sted... trenger bare ca mål... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyPreXa Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Et skudd ut i mørke her, men hadde laguna leppa passa en Laurel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Et skudd ut i mørke her, men hadde laguna leppa passa en Laurel?Den passer de fleste biler, har sett på Volvo og BMW med den leppa. Fått meg en jeg osgå nå. :) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg