Zagato Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Sjekk VG dei nærmeste dagene. En kunde sitter med gps logg på at bilen er kjørt i over 180 km/t og hardt kjørt i over 20 minutt i strekk når bilen var inne på verksted. En del av kjøringa i 100+ km/t foregikk vistnok i tettbegygd strøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Litt drøy testkjøring kanskje? :p Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Det er jo rett å slett misbruk. Kanskje han skulle se om bilen klarte toppfart? hmmm.. Skjønner ikke at den personen tør jeg. Det får han hvertfall gjøre med sin egen bil om han absolutt må. Har hørt om en prikk lik episode før. Da var det snakk om en Audi S6 tror jeg. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Var bilen inne hos et verksted? I så fall hvilket verksted er det snakk om? Dette er som nevnt misbruk, og dersom jeg var kunde ville jeg sporenstreks anmeldt vedkommende. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 For en korttenkt fyr. Bileieren altså. Man må jo legge gps-loggen på bordet og presse de for alt de eier og har :p Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Her er et utdrag fra loggen.Viser akselerasjon fra 0-150km/t på veldig kort tid, med tilhørende bråstopp uten at bremsene har kjølt seg ned.Det var også merker etter bremseklossene på skiva. Den mekanikeren har lagt egget ja asshole Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 BAAAD! Lite trolig at bileieren noen gang kommer til å stole på det verkstedet igjen.... skulle likt å høre unnskyldingen til verkstedet/ mekanikeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Det er vel lite trolig at NOEN kommer til å stole på dette verkstedet igjen... Hvaslags bil er det snakk om?? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evolutionII Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 hmmm, kommer helt ann på hva som var galt med bilen det.. hvis det er hjullager som er gåent så kan man heise opp bilen i bukken mens en sitter i og starter bilen og kjører den litt, blir da heller ingen problemer og ta en kjapp oppbremsing uten trykk på hjula, en lett og kjekk måte og avsløre feks gåen hjullager på det, det gjør mekanikerne alltid på verkstedet der jeg jobber, så da er det vel lett at den gps loggen kan se ganske paff ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 GPS'en ville jo ikke gitt utslag hvis bilen stod stille i ett verksted samma pokker hvor fort hjulene gikk rundt. GPS viser posisjonen ved hjelp av fire satelitter og regner ut fart og avstand deretter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Det er vel lite trolig at NOEN kommer til å stole på dette verkstedet igjen... Hvaslags bil er det snakk om?? Impreza.. og den grafen er over 25minutter .. sier litt .. (bilen hadde stått stille i 3 time før så det var ikke optimal drift temp når han maxa opp til 140kmt, min type mekaniker... dust) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Jeg håper for gudsskyld at vg legger ut navnet på verkstedet... Og ja, farta på hjula på en bil slår jo ut på gps'n :rolleyes: Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Det er slik det er på alle verksteder nesten.. Overalt...! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Det er slik det er på alle verksteder nesten.. Overalt...! *zoom inn på marius sitt ansikt med høy og dramatisk musikk i bakrunden* DA DA DA DAM! *kutt* (er litt trøtt) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 hmmm, kommer helt ann på hva som var galt med bilen det.. hvis det er hjullager som er gåent så kan man heise opp bilen i bukken mens en sitter i og starter bilen og kjører den litt, blir da heller ingen problemer og ta en kjapp oppbremsing uten trykk på hjula, en lett og kjekk måte og avsløre feks gåen hjullager på det, det gjør mekanikerne alltid på verkstedet der jeg jobber, så da er det vel lett at den gps loggen kan se ganske paff ut Bilen var inne til hjulstillingskontroll....... Les historien her: http://imprezadriver.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3315&postdays=0&postorder=asc&start=20 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg