Bauer Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Ikke noe bombe dette her. Har vært med på en slik tur da vi skulle ha lunch på et verksted jeg jobbet på. Jeg satt bak, noen andre satt forran og gassa på på motorveien.. Digg at de blir tatt! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 ']GPS'en ville jo ikke gitt utslag hvis bilen stod stille i ett verksted samma pokker hvor fort hjulene gikk rundt. GPS viser posisjonen ved hjelp av fire satelitter og regner ut fart og avstand deretter :) Nå er det vel litt mer enn 4 satelitter som svever der ute.. (måtte bare siden det allerede var inne i en "det du sier er feil, så jeg må rette opp :P ) OT: Noen som veit om hvor man kan skaffe den gps boksen han har, eller lignende programmer/gps utstyr, som ikke koster skjorta og buksa og sokkene?? Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 edit loggen var oppe alt gitt, treig internet linje bambam Nesten oppe i, og over 140km/t hele 8 ganger! wtf? Sjekk grafen rett før der han er i 180km/t, her har han kjørt fra 0 - 150km/t antageligvis så fort det bare gikk. haha! håper han fyren får svi skikkelig. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Nå er det vel litt mer enn 4 satelitter som svever der ute.. (måtte bare siden det allerede var inne i en "det du sier er feil, så jeg må rette opp :P ) Jepp, amerikanerke har 24 satelitter oppe til en hver tid, 21 i bruk og 3 i reserve. Russerne har vell også noen som man bruke. Men man trenger bare kontakt med 4 av dem for å få en nøyaktig posisjon. Nok OT, står det noe om saken i VG i dag? Eller kommer det i morgen? MOMO: Viking har allerede lagt den ut i post #6 i denne topicen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Jeg har hørt om noe lignende, et verksted som fikk en renault clio 1.8 16V (clio cup-sak) inn og skulle skifte hjullager + noe annet, og når dem prøvekjørte den etterpå, så kjørte dem som idioter og raste girkassa på den, og dem nekta - så eieren står uten kasse, og nekter å betale verkstedregninga.. Btw, noen som vet om en sånn kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Bra han gikk til snuten og media. Slike ting burde ikke tolereres; å horkjøre andres biler uten eiers samtykke/viten stiller på lik linje med voldtekt i min bok. Takk og pris at jeg har en gammel bil som antakeligvis aldri blir å se innsiden av et verksted noen sinne igjen. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Rottent, men desverre ikke helt uvanlig EDIT: Snakket kjappt med en mekanikerkompis på msn som sa det var relativt vanlig og kunne henvise til et par episoder med både uhell og inndragelse av førerkort Til han under: Både mekaniker og sjef er orientert om dette, mekanikeren anmeldt, og vg er tipsa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Haha, den var kjip.. Kult og være den bilmekaniker'n hvis eieren kommer med dataloggen og vifter forran trynet på deg da.. heyyou Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Nå er det vel litt mer enn 4 satelitter som svever der ute.. (måtte bare siden det allerede var inne i en "det du sier er feil, så jeg må rette opp :P ) OT: Noen som veit om hvor man kan skaffe den gps boksen han har, eller lignende programmer/gps utstyr, som ikke koster skjorta og buksa og sokkene?? http://personal.dynator.no/tracy/tracy.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 http://personal.dynator.no/tracy/tracy.html Det står på det andre forumet at det ikke kan kjøpes?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 http://personal.dynator.no/tracy/tracy.html Som |Adeel sier over her, så tror jeg den boksen der blir vanskelig å få tak i.. Derfor lurte jeg på noen alternativer.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmhaga Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Sjekk ut dagens VG (Mandag) :D Siter '06 Subaru Outback 3.0R '92 Suzuki Bandit GSF 400x '98 Fireblade '91 Bandit 400 '04 VFR800 '87 FZR100 '84 RG 250 Gamma '10 Mondeo 2.0 TDCi, '01 Leon 1.6 '98 Impreza GT '01 Elise S2 '98 Boxster 2.5 '91 MR2 MKII '91 Civic '84 Prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Hele repotasjen er uploada nå :popcorn Sjekk IDCN eller SX-OGN :boxing Arild: Har uploada resiza bildet, det er litt bedre enn kongobildet der, hehe. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Han er en kjekk kar, og beholder jobben, sier verkstedets daglige leder til VG.. Utrolig hva man slipper unna hvis man er kjekk.. *kjøpe en flaske clerasil og en boks med bryllkrem* Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg