PerryZaphire Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Jeg så etter en mailadresse jeg..Hadde jo vært trivelig å latt dem på se på de 6-7 trådene om denne saken på de største forumene i Norge. mailto:post@mc-fritidssenteret.no ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Hvis det er Solberg du tenker på, så kjører han en Impreza WRC.Det skiller mindre mellom GT/WRX og STi enn STi og WRC. Det var da snakk om gatebilen til solberg, ikke rallybilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Det var da snakk om gatebilen til solberg, ikke rallybilen! Hvor leste du det da? "Subaru Impreza, samme type bil som rallyhelten Petter Solberg kjører" Står det i min avis. Petter Solberg er nok mere eksponert og kjent når han er på tv hele tiden i sin WRCbil. Så jeg tviler på de mente gatebilen hans.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Hvor leste du det da? "Subaru Impreza, samme type bil som rallyhelten Petter Solberg kjører" Står det i min avis. Petter Solberg er nok mere eksponert og kjent når han er på tv hele tiden i sin WRCbil. Så jeg tviler på de mente gatebilen hans.. Herregud...hva bruker Petter på veien da?..Jo, en impreza wrx sti gatebil, bl.a! Og "samme type" betyr ikke NØYAKTIG SAMME.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Herregud...hva bruker Petter på veien da?..Jo, en impreza wrx sti gatebil, bl.a! Og "samme type" betyr ikke NØYAKTIG SAMME.. Jada. Whatever. De mente helt sikkert gatebilen hans. Journalister er jo svært oppegående på sånne ting. :) Back to topic. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Hva skjer? Noen oppdatering? Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Hva skjer? Noen oppdatering? Ser ikke sånn ut. Tror hele saken har roet seg ned. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 En liten oppfriskning: http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050712/NYHET/107120120&SearchID=73225239822148 ...og nå er dommen klar http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051102/NYHET/111020127&SearchID=73225239691400 [...]24 dagers ubetinget fengsel og 25 måneder uten førerkort ble resultatet. [...] Straffen ble som påstanden fra politiet, 24 dager bak murene. Men retten var strengere når det gjaldt beslag av førerkortet. 19 måneder mente politiet var passende. Nei, 25 måneder, sa dommeren [...] Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 til pass for han! godt jobba, Hans-Martin Haga. du gjorde det rette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Fortsatt vanskelig å få kjøpt sånt? Jeg er en potensiell kunde hvertfall :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 De lages visst ikke mer, så bruktmarkedet er eneste mulighet. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Dommern var balle da, la på 6 mnd med førerkortbeslag. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hvis balle er en klok mann som ser alvoret i saken og setter ett eksempel så er jeg helt enig :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Dommern var balle da, la på 6 mnd med førerkortbeslag. Hadde han grisekjørt slik med din bil ville du hatt 30 måneder uten lappen for han. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Er bra at sånt blir tatt på alvor. Er vel ikke ofta at det blir felt somm pga i montert utstyr i en bil Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg