Gå til innhold

Skamkjøring av kundebiler

Ranger emnet


Zagato

Anbefalte innlegg

en prøvetur er greit, men foten på gasspedalen MÅ ikke i bunn, og nåla som måler disse snurringene på motoren i minuttet MÅ ikke ligge opp mot/ på turtallssperra....

nåla som måler hvor fort du farer fremover MÅ heller ikke passere 80km/t.....

 

jeg leverer ALDRI fra meg bilen på verksted annet enn for eugodkjenninga...

grunnen er enkel.

 

de skjønner ikke hvordan man skal behandle andres eiendom.

 

for ex. en kompis av meg leverte inn en greit trimma audi coupe(kjøpte den ferdig fra tyskland med 360 eller no i motor) med litt leppe forran, en pling og en plong og sånn til audiverksted for vanlig skift av alle væsker i bil(kan ikke skru selv).

han har tilfeldigvis en kompis som jobber rett ved siden av, som satt ute å nøt lunch i sola, da det kompisens bil kom rullende ut av verksted.

kald motor, start, 6000 omdreininger og avgårde kåre nedover veien...

tilbake noen min senere, ny gubbe inn i bilen, mye hoiing og styring og latter, og avkårde nedover veien. dette holdt på med 3 gubber.

siste turen kom den tilbake med sprukket frontleppe og hvit røyk fra eksosen.

de skrudde den rett av uten å la den kjøle seg....

 

Eier kommer å henter bilen, starter den , den ryker som et vondt år... gåen toppakning,

verkstedet gjorde ingenting annet enn å bytte væsker sier de....

kompisen som jobber ved siden av, kommer bort og forklarer saken.

Verkstedet aner ikke hva han snakker om.

kompis tar da med eier til utkjørselen til verksted, der var det nok ferske 4hjulsspor til å dekke afrika med... dekkene er tilsvarende godt slitt i kantene..

eier av verkstedet kommer ut, legger seg flat, truer de ansatte med sparken, tar inn bilen, ringer audi, får tak i en pakning til motor, får den fraktet ned til verksted med bud, for de ansattes regning(de som kjørte bilen), tok de av alt annet arbeid, satt de til å demontere topp og bytte toppakning, samt se over resten av drivverk i tillegg,bytte væsker på hele drivverk, og fikse sprekken i frontleppa(ta av, slipe ned, støpe opp, grunne og lakke)

 

I hans tilfelle, ansatte som var direkte uansvarlige, eier av verksted var ansvarlig og tok affære... løste seg i dette tilfellet da, men ille at det gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår